• Je hebt vast altijd al willen weten of je een rasechte deegbal bent. Kom het hier te weten!!!

    HET VERHAAL VAN DE DEEGBAL



    Op een dag was ik in Antwerpen. Mijn moeder vind culturen heel interessant, dus gingen we 's avonds in een Joods restaurant eten. We kozen daar 'verassingsmenu', dus dat je wat verschillende gerechte kreeg met uitleg erbij. Eerst kregen we een salade. Toen een enorm bord met meerder dingen erop, waaronder een kommetje soep. Toen ik de soep at, kwam ik erachter dat er een hele grote bal in zat. Ik vroeg dus aan mijn ouders: 'Wattehell is dit?' Mijn ouders zeiden:'Ik weet het niet... ik denk dat het een deegbal is ofzo...' Ik lag helemaal in een deuk en het hele restaurant keek me raar aan. 'D.. Deegbal?' zei ik, en mijn ouders en broer keken me ook heel raar aan. Toen we klaar waren met eten, gingen we weg. (Nee, niet verwacht, hé?) Toen we over straat liepen werd ik nog meliger dan ik al was. 'Hé' zei ik tegen mijn broer 'Jij bent eigenlijk ook een soort deegbal!' En ik weer helemaal in een deuk liggen. 'Of nee, een bamischijf! Of... N... nasibal!' ondertussen liepen de tranen over mijn wangen. En vandaag de dag, noem ik mijn broer nog een verrekte deegbal.



    THE END



    Wil je weten of je net als mijn broer ook een deegbal bent??? Doe dan deze quiz!!!

    klik x,)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Je ne comprends pas.x;


    everything, in time

    whahaha lol.


    It's going to be difficult, but not impossible.