• Ik heb er namelijk wat problemen mee.

    Zo heb ik Illustrator 2015 en naar mijn idee moet daar toch echt de pencil tool inzitten, maar die kan ik bij mij echt niet vinden. En even voor de duidelijkheid: ik gebruik geen tablet, maar een laptop (geen mac).

    Daarnaast kan ik de paintbrush tool niet gebruiken bij een jpeg afbeelding die ik heb ingescand (zowel in vector niet als in originele jpeg bestand)

    In photoshop werkt de paintbrush tool wel for some reason. En daar heb ik wel pencil tool wel. Maar ik wil dus liever in illustrator werken.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 11:32 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ook niet als je slechts op de P drukt? Dan krijg je hem als het goed is..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Dan krijg ik de pen tool...
    ~~~~
    Weet je toevallig ook hoe je de opties (voorinstellingen / presettings ofzo in engels) van het overtrekken / live trace kunt veranderen ?


    Aan niets denken is ook denken.

    ik snap je vraag niet helemaal? Maar je kunt als je op live trace klikt, twee knopjes ernaast ofzo wel demopties veranderen ja! Het is geloof ik met een pijltje. Stuur me anders even een pb, dan kijk ik er morgenmiddag even naar!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Heb em al uitgevonden.


    Aan niets denken is ook denken.