• Gister ging ik dus met een vriendin en haar broer bier halen. want de bier was bij hun op. Dus wij gingen naar de Albert Heijn.
    Eerst hadden ze geen sixpack met flesjes meer, ze hadden geen shandy, dus wij hadden al zoiets van wat is dit man? enz.
    Komen we bij de kassa, we hadden uiteindelijk dus maar blikjes genomen.
    Maar ik en die vriendin zijn dus nog geen 16.
    Ik 14 en mn vriendin 13.
    Maar die broer die is gewoon 16.
    We kregen het maar niet mee, want we moesten Persé alle drie legitimeren.
    Maar dat slaat gewoon nergens op. want die broer is toch gewoon 16?

    vinden jullie zoiets ook zwaar irritant?


    Ivar Oosterloo.

    Clueless schreef:
    Ehh, nou ja. Ik vind het op zich wel normaal als je 13 & 14 bent en geen alcohol mee krijgt? (': Ook al is je broer 16.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    JA KLOPT!
    haha, dat zag ik gisteren ook, vet dom man!
    Je moet gewoon buiten blijven dan (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik had het ook, alleen mijn zus is 23, en dr vriend 24. En ookal hadden we gelegitimeerd, mocht het niet, omdat de ID's 'vals zouden zijn' -____-.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat is alleen maar bij de Albert Heijn geloof ik. Want bij de Plus markt en C1000 letten ze er niet op. Althans niet hier waar ik kom..


    Forever.

    Lol, dat slaagt nergens op, want evengoed kon die broer ook alleen alcohol kopen en dan aan minderjarigen geven ofzo. --'


    None but ourselves can free our minds.

    Bull shit. Als ik met mijn moeder boodschappen ga doen en ik ben minderjarig, dan krijgt mijn moeder ook gewoon de alcohol mee. Voor hetzelfde geld koopt ze het voor mij.
    En die broer had bij wijze van spreke ook alleen kunnen gaan en iets voor jullie kunnen kopen. Dat jullie erbij waren wil nog niet zeggen dat jullie dat gaan drinken?!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik was gister in de Appie XL en er staat zelfs ''samen alcohol kopen, samen legitimeren'', had je kunnen weten dus.


    *insert philosophical cringe expression here*

    drink jij alcohol op je 14 de ? 0_____O


    Shoganai i ne~

    Er staat zo'n briefje bij de kassa, waarschijnlijk: met meer alcohol halen, allen legitimeren. (iets in die richting, dus als je met meer alcohol haalt, moet je je allemaal legitimeren, en dan geen 16? -> geen alcohol)
    Ten minste, bij de albert heijn waar ik kom.

    Zie de reactie van ROSEISHOT :') zo probeerde ik het ook te zeggen, maar dat lukte niet.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 13:21 ]


    Destroy what destroys you.

    Had ik ook een keer, kregen we geen sigaretten mee omdat mijn vriendin geen 16 was. Wtf :'D

    Is wel normaal hoor. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Goblin schreef:
    Het is bij de AH nou eenmaal zou dat iedereen zich moet legitimeren :'D Want voor 't zelfde koopt diegene van 16 alcohol voor de minderjarigen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Beter denk je de volgende keer na voordat je mee gaat bier kopen. Alle drie moeten jullie je legitimatie laten zien, zo gek is dat toch niet? Voor t zelfde geld koopt hij het voor jullie. Jammer maar helaas, moet je maar beter nadenken.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eerst hadden ze geen sixpack met flesjes meer, ze hadden geen shandy, dus wij hadden al zoiets van wat is dit man? enz.

    Dit vind ik trouwens best ernstig. Jij en je vriendin zijn 14 en 13, waar maak je je druk om? En t kan ook nog bij gevuld moeten worden, dus zo gek is dat ook weer niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    als je nog geen 20 bent moet je je legitimeren