• Hoi.
    ;]

    De titel zegt het al. Ik vind het echt irritant dat mensen (TH-fans) van dingen een drama maken als Bill zelf dat niet eens doet. ;o
    Neem bijvoorbeeld Rihanna, die Bill zogenaamd 'beledigd', door zich af te vragen of Bill een jongen of een meisje is. Is dat dan zó raar? Het lijkt me niet. Want Bill lijkt niet in volle procenten op een jongen. Zeg nou zelf.

    En zo zijn er nog wel wat voorbeelden. Ik word er gewoon gek van!

    Jullie ook?

    xoxoxo <3


    -

    Uhmm nee dat is totaal niet raar want vroeger vroeg ik het mij ook af. Ik weet als fan dat Bill vrouwelijke kantjes heeft. En als Rihanna dat zegt boeit mij dat ten eerste al niet want i don't care what she says. En ten tweede laat haar toch lekker zeggen zij leid net als Bill haar eigen leven. Deal with it en ga niet op d'r of andere zoals Nicole Scherzinger zitten vitten omdat ze iets misdoen bij je idolen. Btw, ik vind dat hun goede muziek maken dus laat ik ze doen. Like, What do i care 'bout it?

    Uhmm nee dat is totaal niet raar want vroeger vroeg ik het mij ook af. Ik weet als fan dat Bill vrouwelijke kantjes heeft. En als Rihanna dat zegt boeit mij dat ten eerste al niet want i don't care what she says. En ten tweede laat haar toch lekker zeggen zij leid net als Bill haar eigen leven. Deal with it en ga niet op d'r of andere zoals Nicole Scherzinger zitten vitten omdat ze iets misdoen bij je idolen. Btw, ik vind dat hun goede muziek maken dus laat ik ze doen. Like, What do i care 'bout it?


    Inderdaad. :')


    -

    Waarom reageert niemand? >.<


    -

    je hebt gewoon f*cking gelijk
    amen!


    i like cookies :Y)

    Je hebt gelijk,Er was ook een topic van 'Roookt bill?!! O.O' reacties ; OMG OMG HIJ MOET STOPPEN.!!
    Ik bedoel iedereen weet wel dat roken slecht is bill is ook niet achterlijk -_- maar als hij er zelf voor kiest moet hij het doen!En bill kijkt echt niet om naar rihanna hoor,Ik bedoel hij is vroeger zovaak gepest.En dan moeten rihanna's woorden hem wel pijn doen? Hahahah hilarisch=D.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Je hebt gelijk, ik heb het mezelf ook afgevraagd;)

    PIES 2 YHOE!(cool)

    xxx.


    I want my bloody cheese now!^^

    oke, mee eens :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!


    IK BEN HET MET JE EENS.

    zoals altijd.

    weet je toch? :x

    xxxx <3 rockon.

    Ik ben het met je eens!

    want ik dacht eerst ook dat bill een meisje was.:$
    en daarom vond ik ze niet zo leuk.
    en toen stond er dat hij een jongen was.
    en zo beetje bij beetje werd ik fan:D

    dus wat boeit het dat rihanna dat vraagt?


    i can't pretend you're nothing special

    Yeah know peopz, het is echt dom dat je Bill of eender wie zijn leven gaat leiden omdat je die persoon gewoon adoreert doordat je hem op de TV heeft gezien. I just have to say like, laat Rihanna lekker zeggen want zij lijd dan weer haar eigen leven. Who care's wat andere van jou idool zeiken? I'm sorry maar ik vind je superlaag als je dat gezeik gaat opvangen als iets persoonlijks want hello die jongens kennen jouw niet eens ! Laat die focking mensen zeiken maar zeik jij dan niet terug want da's zielig.

    Ameeeeen :3
    kHeb ook niet gereageerd op heel dat Rihanna gezeik. Sorry hoor, ik vind dat je zoveel kunt zeggen, maar Bill is écht wel verwijfd. Al zeg ik niet dat dat iets slechts is natuurlijk. Al wil ik hiermee niet zeggen dat ik Bill leuk vind >.< Ga nu niet denken van me, maar verwijfd-ish boys are fun :Y)
    Ik vind al die peepz die helemaal boos gaan doen eigenlijk lager dan Rihanna ;] Als Bill dat had gedaan was het terecht [/?] geweest, maar [idd] hebben die fans daar niks mee te maken.


    Mew <3

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt
    ik zat eerst ook te twijvelen of het nou een meisje of een jongen was en toen werd ik op een langzamerant fan...
    maar nu weet ik dat het een jongen is met af en toe wat vrouwelijke trekjes... Boejent!
    En weetje iedereen heeft zijn eigen meening dus laat ze lekker kletsen...


    Love is the world. And that's make my smile.

    Mooi dat jullie het met me eeeeens zijn. ;]
    Ik ga er een hyve van maken. join!


    -

    Over dat Rihanna.
    Ik schold haar ook uit.
    Maar.
    Ik heb Rihanna altijd al gehaten.
    Of ze Bill of Jansmit beledigd.
    Of ze nou wel of niet iemand beledigd.


    you are no greatest love but disappointment in my life

    ik ben nu dan wel een grote TH-fan, vroeger toen ik Bill op tv zag dacht ik dat het een meisje was.

    pas toen hij begon te zingen dacht ik: dat kan geen meisje zijn!!:S


    What would Emma do?