• Omdat ze nogal in zijn en Q'ers meestal tegendraads, wil ik weleens weten wie toch maar met de stroom mee gaat. Steek je hand maar op als je BB hebt.

    -steekt hand op-


    *insert philosophical cringe expression here*

    SaulHudson schreef:
    iPhone, mag ik lachen. Haha, endroid is beter xD haha. BB HAHA
    Wil je veel geld kwijt zijn ga over op BB. speciaal internet er voor en ook nog eens moeten betalen voor pingen. Haha, Laat me niet lachen xD

    wijfie, praat pas over dingen als je er ook iets vanaf weet.
    want ik was meer geld kwijt met mn prepaid. Extra betalen voor pingen is dus echt niet zo. MEISJE, JE LAAT ME LACHEN.

    ik vind het een vreselijk ding, veel te kleine toetsjes en het werkt ook niet goed vind ik. Nee geef mij maar een ouderwetse koelkast die bedoelt is om te bellen en te smsen (y)

    Ik wil wel graag een, wanneer mijn ouders overgehaald zijn. Heb ik er een ;D


    Everything is worse without music.

    Ruocco schreef:
    (...)
    Haha, weer eentje die een mening klaar heeft maar de echte feiten niet kent :'D


    Hoewel hij/zij wel een punt heeft, ook al schrijft hij/zij Android fout. Voordelen van Android boven BB en iPhone:
    -Open Source, iedereen kan zien wat Google aan code heeft en zelf bijdragen. Ook hoef je geen inkomsten af te staan of worden applicaties gecensureerd.
    -Universelere programmeertaal, Android gebruikt Java en iPhone objective-c, wat verder alleen voor OSX wordt gebruikt (naar mijn weten)
    -Grotere diversiteit telefoons met vaak betere kwaliteit hardware in elk opzicht dan de blackberry/iPhone
    -Android is marktleider in europa op het moment, wat op de langere duur betekent dat er meer apps uit zullen komen voor Android dan voor iOS of BB

    Zelf vestig ik me aandacht op Windows Phone 7, weliswaar gesloten als iOS, maar in de toekomst ligt een grotere vrijheid voor de hand. Ook kan je in C#(.NET)/XNA blijven programmeren, wat ook voor de XBox360 en PC kan worden gebruikt.

    MarleentjeSR schreef:
    Nee, die heb ik niet. Ik heb een LG COOKIE, beter bekend als: Klote mobiel.:]
    High five!


    Today will be Girl's Day party with you~

    DeKrull schreef:
    -houd hand omlaag-


    Ligt and Darkness are both very different..

    Nee, ik vind het vreselijke telefoons. Iedereen heeft het erover dat dat pingen gratis is en dat ze die telefoon nemen omdat sms'en zo duur is. Maar ondertussen mag je wel mooi 200 of 300 euro voor zo'n ding gaan neerleggen. Nee, dat is goedkoop wil je zeggen.
    Ik neem er altijd eentje die gratis is bij zo'n abonnement zonder internet en dan kan ik weer bellen en sms'en.


    To live would be an awfully big adventure