• ik las namelijk in Eclips van Twilight het volgende:

    niets uit deze uitgave mag openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, internet of op welke wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelike toestemming van de uitgever

    en hele veel mensen (waaronder ik) hebben geen toestemming, volgens mij.. maar wat kan er nu gebeuren??

    ik bedoel, het lijkt me wel stom als er ineens 1000 Quizletters worden aangeklaagd omdat ze een Fan Fiction verhaal maken, met die personages..

    maar goed, wat nu??

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 20:35 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Woestynbloem schreef:
    Q'ers maken geen foto's van de boeken die ze dan online zetten.
    Ze maken er enkel hun eigen versie van, geen probleem dus.


    Hope goes lost but never dies.

    Courtesan schreef:
    Fanfiction is toegestaan, letterlijke stukken van het boek overnemen mag niet.


    maar dat doen sommige dus wel.. bijv met het gevecht in Eclipse enz..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Gaat dat niet over letterlijk delen uit dat boek verspreiden.. Fanfic is iets totaal anders (:


    Get outta my head!

    MissRathbone schreef:
    (...)

    maar dat doen sommige dus wel.. bijv met het gevecht in Eclipse enz..

    schrijven ze álles letterlijk over dan?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    schrijven ze álles letterlijk over dan?


    soms wel ja.. dan schrijven ze het gevecht letterlijk over.. soms met een extra personage..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Je mag geen delen van het verhaal op het internet zetten. Bijvoorbeeld een hoofdstuk op je site zwieren, want dan krijgt Meyer geen waar voor haar geld.
    Zo lang je gewoon je eigen verhaaltje schrijft, is er geen probleem. (;

    Dan hebben we wel een probleem.. Want ik heb dat al bij sommige verhalen gezien..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dan hebben we wel een probleem.. Want ik heb dat al bij sommige verhalen gezien..


    ik ook.. daarom heb ik deze topic gemaakt..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dan hebben we wel een probleem.. Want ik heb dat al bij sommige verhalen gezien..

    Misschien moeten we wel een nieuwe regel inschakelen waardoor mods die hoofdstukken kunnen verwijderen dan ...


    Has no one told you she's not breathing?

    Geldt alleen als je het boek kopieer.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zouden jullie dit dan de volgende keer willen melden bij de moderators! Dat is écht een probleem. Rutger kan hier op aangesproken worden, die draait er voor op. In de regels staat ook dat het letterlijk overnemen van delen van boeken niet mag! Dus de volgende keer gelieve dit aan een moderator te melden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Zouden jullie dit dan de volgende keer willen melden bij de moderators! Dat is écht een probleem. Rutger kan hier op aangesproken worden, die draait er voor op. In de regels staat ook dat het letterlijk overnemen van delen van boeken niet mag! Dus de volgende keer gelieve dit aan een moderator te melden.

    Oke. Komt in orde!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Courtesan schreef:
    Zouden jullie dit dan de volgende keer willen melden bij de moderators! Dat is écht een probleem. Rutger kan hier op aangesproken worden, die draait er voor op. In de regels staat ook dat het letterlijk overnemen van delen van boeken niet mag! Dus de volgende keer gelieve dit aan een moderator te melden.


    sorry dat wist ik niet.. het spijt me.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    We vragen er geen geld voor, dus mag het.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    MissRathbone schreef:
    (...)

    sorry dat wist ik niet.. het spijt me.


    Dat maakt niet uit, ik ben blij dat het zo tenminste naar boven komt ^^ Ik ben het zelf namelijk niet tegen gekomen nog, maar als jullie dat wel doen en dan eigenlijk niet weten wat er mee te moeten, dan vind ik het alleen maar goed dat er even een topic over komt. Volgende keer als je dit tegenkomt gewoon melden, en dan zullen wij het afhandelen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    RESURGAM schreef:
    We vragen er geen geld voor, dus mag het.

    Niet waar.


    Has no one told you she's not breathing?