• Eerste zoen. Iets wat iedereen vroeg of laat zal overkomen!
    De één heeft het heel romantisch de ander iets minder...

    Ik had mezelf voorgenomen om een heel romantische eerste zoen te krjgen, maar helaas; niet gelukt. Mijn eerste zoen was in een discotheek voor 16+ waar ik stiekem naar binnen was gesneakt [ ik was 13, ahum ]. Ik heb toen gezoend met een jongen waar ik al heel lang verliefd op was en die mij toen sinds 3 maanden ook helemaal leuk vond.
    We hadden gezoend in de deuropening waar [ hier kwam ik achteraf pas achter] zijn VADER naast stond. Tsjah, beetje jammer.
    Ik weet nog steeds niet wat die vader daar deed! Maarach.
    Mijn eerste zoen was in ieder geval wel met iemand die ik echt heel leuk vond, en dat is het belangrijkste toch?

    Hoe ging jouuuuuw eerste zoen?(flower)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:50 ]

    Haha, wat doet die 'n achter jou? x'D
    Mijn eerste zoen wasseh, iewl.


    Your make-up is terrible

    Ik heb nog nooit gezoend dus ik zou het niet weten.
    Trouwens het is jouw en niet jou'n


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, waarom sneakte je een discotheek van 16+ binnen? x'D
    Maar eh, nooit gezoend. Uitzondering: In groep 1 of 2. =P

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 16:52 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Die van mij gaat nog komen :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vraag me af wanneer ie komt.


    Food.

    Die gaat nog komen. Maar ik ken wel iemand die een geweldige eerste zoen heeft gehad haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Crowd schreef:
    Ik vraag me af wanneer ie komt.


    Hope goes lost but never dies.

    Crowd schreef:
    Ik vraag me af wanneer ie komt.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mijn eerste kus was op het pad dat naar mijn voordeur leidde. Het was elf uur 's avonds en mijn vriendje en ik waren net terug van het schoolfeest. We stonden eerst echt heel verlegen tegenover elkaar maar toen gebeurde het dus, maar ik heb toch betere gekend dan die eerste :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Socrates schreef:
    Die van mij gaat nog komen :'D

    De mijne moet nog komen 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tongzoen?
    Die was op vakantie in Frankrijk met een enorme player, maar hij was wel knap dusja (x
    Het kwam best onverwachts, we hadden wel veel met elkaar lopen dansen en knuffelen enzo, maar toen ik dus weer naar huis ging, zoende ik hem vol op z'n mond ('; omdat ik hem toch nooit meer zal zien (;

    En een gewone zoen op de mond, in groep 6 ofzo?


    Me so good.

    Mijne liet heel erg lang op zich wachten, ik ben meegakieskeurig (A) en ik ben voor het idee 'eerste keren horen speciaal te zijn'

    Maar anyway, mijn eerste zoen was toen ik 17 was (vorig jaar dus) na een feest van een vriendin van me. Ik zou blijven slapen, met nog een paar mensen, maar heb uiteindelijk de hele nacht gespendeerd met een ernstig leuke jongen (alleen gepraat hoor ;)) Totdat het licht werd dan. Hij gooide de hele tijd van die opmerkingen 'Koud hier he?' waaro ik dan antwoorde; 'hier heb je een deken' Haha, wat een tactiek. Was er gewoon nog niet helemaakl over uit of ik dat wel wilde.

    Maar uiteindelijk dus wel. Daarna nog ong een maandje gedate en toen was het over. Niet sad ofzo, maar we waren toch niet zo compatible haha

    hij was echt lekker met een jongen waar ik heel erg viel van hield.

    jmmr dat hij vreemdging toen hij op vakantie was....


    hij was echt lekker met een jongen waar ik heel erg viel van hield.

    jmmr dat hij vreemdging toen hij op vakantie was....


    Wat een rotterd! Je verdient beter dan dat hoor ;)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:12 ]