• En ik mis haar nu al. Ik heb het over mijn vriendin die in coma lag, na haar zelfmoordpoging (lees eventueel hier). Gister is ze dus om 23:44 overleden het was mijn moeders verjaardag. De artsen zeiden dat ze niet meer wakker zou worden, waarschijnlijk was een deel van haar brein zo beschadigt, dat het onmogelijk zou zijn. Ik mis haar echt enorm, dat kan ik niet vaak genoeg herhalen. Ze was zo lief en bezorgt om anderen en nu zijn zij en haar leuke ijsjes-obsessie er niet meer. Althans, niet meer in lichaam, ze zal altijd bij me blijven.
    Ik baal wel omdat ik er niet meer heen ben geweest, dit was voor mij onmogelijk omdat ik ruzie had met haar ouders. (Zij zeiden dat het mijn schuld was, ik neem het ze niet meer kwalijk. Kirsten heeft me duidelijk gemaakt dat ze het waarschijnlijk niet menen, maar dat ze gewoon het gevoel hadden iemand de schuld te moeten geven, helaas was ik dat.) Maar nu heb ik het gevoel alsof ik haar niet genoeg heb gesteund. Wel heb ik haar nog vaak gesmst dat ik van haar hou, omdat ze het altijd leuk vond om sms'jes te krijgen.


    Dit was Suus toen ze een jaar of acht was, nog vrolijk en toen al gek op ijsjes. Ik heb deze foto gekozen omdat ze deze foto grappig vond, vanwege mijn 'wat ben je schattig' reactie.
    Moge zij in vrede rusten. *2 december 1994 - †20 maart 2011.






    Ik ben nu helemaal klaar met beste vriendinnen trouwens, als ik dat nog even mag zeggen. Ik vind het genoeg. Ik ben er al één aan leukemie verloren en nu twee aan zelfmoord. Ik denk dat iemand daarboven niet wil dat ik beste vrienden heb. Steeds als er iemand te dichtbij komt, gaat het mis. Geen beste vriendinnen meer voor mij.


    everything, in time

    heriotza schreef:
    ik moet huilen :0
    awh! echt gecondoleerd!
    Ik had ook bijna mijn beste vriendin verloren, maar dat is goed gekomen..


    O, sorry, ik wilde je absoluut niet aan het huilen maken!D; wel fijn dat het toch goed kwam met je vriendin!(flower)


    everything, in time

    Nevada schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is gecondoleerd en veel sterkte!<3


    your eyes are like stars in the night.

    wow ik weet niet wat ik daarop moet zeggen! wat erg voor je!!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wow, heftig.
    Ik zit hier met tranen in mijn ogen zo erg vind ik het voor je. Veel sterkte


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gecondoleerd (flower)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 22:32 ]


    Life is hard and then we die

    Oh my, wat erg voor je! Echt heel naar... Gecondoleerd en heel veel sterkte.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind het zo erg op dit te lezen.
    Ik weet dat je waarschijnlijk niks aan dit bericht hebt maar gecondoleerd <'3


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jemig, wat een vervelende situaties.
    Gecondoleerd en sterkte. (flower)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil zoveel zeggen want ik weet wat je meemaakt. Maar sorry, het lukt me nu even niet om alles te verwoorden. Héél veel sterkte. <3


    It's time to be happy again.

    Jullie ook weer bedankt voor de ontzettend lieve reacties! Echt een enorme steun.(:


    everything, in time

    gecondoleerd (flower)

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 11:27 ]


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Onwijs veel sterkte! <3


    -

    ImAwesome schreef:
    Wow, heftig.
    Ik zit hier met tranen in mijn ogen zo erg vind ik het voor je. Veel sterkte

    R.I.P. †
    Ik vind 't echt erg voor je (dat was trouwens tegen diegene van dit topic, dus niet wie ik gequote' heb, ik ben 't gewoon met haar eens, dat jullie 't even snappen).

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 15:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat óntzettend kut voor je!
    Echt, heel veel sterkte ermee! (flower)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte!(flower)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.