• En ik mis haar nu al. Ik heb het over mijn vriendin die in coma lag, na haar zelfmoordpoging (lees eventueel hier). Gister is ze dus om 23:44 overleden het was mijn moeders verjaardag. De artsen zeiden dat ze niet meer wakker zou worden, waarschijnlijk was een deel van haar brein zo beschadigt, dat het onmogelijk zou zijn. Ik mis haar echt enorm, dat kan ik niet vaak genoeg herhalen. Ze was zo lief en bezorgt om anderen en nu zijn zij en haar leuke ijsjes-obsessie er niet meer. Althans, niet meer in lichaam, ze zal altijd bij me blijven.
    Ik baal wel omdat ik er niet meer heen ben geweest, dit was voor mij onmogelijk omdat ik ruzie had met haar ouders. (Zij zeiden dat het mijn schuld was, ik neem het ze niet meer kwalijk. Kirsten heeft me duidelijk gemaakt dat ze het waarschijnlijk niet menen, maar dat ze gewoon het gevoel hadden iemand de schuld te moeten geven, helaas was ik dat.) Maar nu heb ik het gevoel alsof ik haar niet genoeg heb gesteund. Wel heb ik haar nog vaak gesmst dat ik van haar hou, omdat ze het altijd leuk vond om sms'jes te krijgen.


    Dit was Suus toen ze een jaar of acht was, nog vrolijk en toen al gek op ijsjes. Ik heb deze foto gekozen omdat ze deze foto grappig vond, vanwege mijn 'wat ben je schattig' reactie.
    Moge zij in vrede rusten. *2 december 1994 - †20 maart 2011.






    Ik ben nu helemaal klaar met beste vriendinnen trouwens, als ik dat nog even mag zeggen. Ik vind het genoeg. Ik ben er al één aan leukemie verloren en nu twee aan zelfmoord. Ik denk dat iemand daarboven niet wil dat ik beste vrienden heb. Steeds als er iemand te dichtbij komt, gaat het mis. Geen beste vriendinnen meer voor mij.


    everything, in time

    Untold schreef:
    sterkte(flower)

    p.s. ik hou ook van ijsjes



    die kwam zo droog.......

    Oh mijn god, echt heel veel sterkte meis <3
    Gecondoleerd!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Echo schreef:
    Gecondoleerd,
    En heel veel sterkte!!


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben nu helemaal klaar met beste vriendinnen trouwens, als ik dat nog even mag zeggen. Ik vind het genoeg. Ik ben er al één aan leukemie verloren en nu twee aan zelfmoord. Ik denk dat iemand daarboven niet wil dat ik beste vrienden heb. Steeds als er iemand te dichtbij komt, gaat het mis. Geen beste vriendinnen meer voor mij.


    Mijn beste vriendin heeft zelfmoord gepleegd omdat ze leukemie had. De andere stierf aan anorexia. Ik weet precies hoe je je voelt, ik denk nog steeds dat een beste vriendin niet iets voor mij is en ik ben bang om mijn vriendinnen te verliezen. Alsof het een vloek is.
    Ik wens je heel erg veel sterkte, zoveel als het maar kan. Ik hoop dat je hieruit raakt en verder kunt gaan met je leven. Alles komt goed, na regen komt zonneschijn; ook al zou je het niet zeggen...


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Mijn beste vriendin heeft zelfmoord gepleegd omdat ze leukemie had. De andere stierf aan anorexia. Ik weet precies hoe je je voelt, ik denk nog steeds dat een beste vriendin niet iets voor mij is en ik ben bang om mijn vriendinnen te verliezen. Alsof het een vloek is.
    Ik wens je heel erg veel sterkte, zoveel als het maar kan. Ik hoop dat je hieruit raakt en verder kunt gaan met je leven. Alles komt goed, na regen komt zonneschijn; ook al zou je het niet zeggen...


    Ja, je hebt ergens wel gelijk. Wat superverschrikkelijk voor jou trouwens!D:


    everything, in time

    Heel erg veel sterkte!
    En het klinkt echt alsof je al veel hebt mee gemaakt. ;o Maar je zult zien... de volgende keer heb je meer geluk!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wow ):
    Dat is echt kut.
    Heel erg veel sterkte^^


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Echo schreef:
    Gecondoleerd,
    En heel veel sterkte!!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Damn, ik vind dit echt verschrikkelijk! ;s
    Sterkte, ik kan begrijpen dat dit moeilijk is!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Gecondoleerd!
    Zelf heb ik 3 familie leden verloren en 1 vriend van de familie . En nu licht mijn oom bijna op sterven. Maar ik heb geen vrienden verloren . Mij lijkt het moeilijk om nog steeds iemand los te laten . En dat is het ook Familie of vrienden maak niet uit we gaan allemaal dood een keertje .Maar mijn Familie waren al oud hadden al een leven voor zich gehad . Je vriendin niet zij was nog maar het begin. Mag ze ruste in vrede !
    Sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NotSoMySelf schreef:
    Gecondoleerd!
    Zelf heb ik 3 familie leden verloren en 1 vriend van de familie . En nu licht mijn oom bijna op sterven. Maar ik heb geen vrienden verloren . Mij lijkt het moeilijk om nog steeds iemand los te laten . En dat is het ook Familie of vrienden maak niet uit we gaan allemaal dood een keertje .Maar mijn Familie waren al oud hadden al een leven voor zich gehad . Je vriendin niet zij was nog maar het begin. Mag ze ruste in vrede !
    Sterkte!



    Ach, dat spijt me ook enorm voor jou! Het maakt niet uit dat jouw familieleden al een langer leven hebben gehad. Het is gewoon niet leuk om iemand die dierbaar voor je is te moeten verliezen. Echt heel veel sterkte met je oom!(flower)


    everything, in time

    Gecondoleerd, en heel veel sterkte!


    Opgeven is geen optie.

    omg dit is zo erg....
    ik wens je zo veel sterkte!
    en meis wat er ook gebeurd, zorg er toch voor dat je jezelf niet verliest...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Synyster schreef:
    Wow. Ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.

    Gecondoleerd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik moet huilen :0
    awh! echt gecondoleerd!
    Ik had ook bijna mijn beste vriendin verloren, maar dat is goed gekomen..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent