• Dat is een serie op Nickelodeon.
    Alleen ik heb een vraag.. Een hele intelligente, waar je koppijn van krijg.

    Nou kijk. Hoe kwam de allereerste mens in Chalkzone?
    Ik bedoel. Alleen mensen kunnen een poort tekenen met magisch krijt.
    Alleen, magisch krijt is alleen in Chalkzone.. dus hoe de fug kwam de eerste magisch krijt in de echte wereld als alleen echte mensen zo fcking poort kunnen tekenen o_O...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tekenfilms kloppen nooit :Y)

    Iemand uit Chalkzone had een cirkel getekend waar toevallig een krijtbord is in mensen wereld?
    Of gebeurd er niks wanneer iemand uit Chalkzone met dat krijt gaat krijten?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Perish schreef:
    Tekenfilms kloppen nooit :Y)

    kijk maar naar Phineas and Ferb; ten eerste kán het niet (maakt niet zoveel uit) en ze hebben maar 4 vingers...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    RVertonghen schreef:
    Iemand uit Chalkzone had een cirkel getekend waar toevallig een krijtbord is in mensen wereld?
    Of gebeurd er niks wanneer iemand uit Chalkzone met dat krijt gaat krijten?


    Die Chalkzone poppetjes kunnen zulke poorten niet tekenen. Dat is nou de punt XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SchoolSucks schreef:
    (...)
    kijk maar naar Phineas and Ferb; ten eerste kán het niet (maakt niet zoveel uit) en ze hebben maar 4 vingers...


    Maar das net als Rockte Power.. met dat ze s'avonds uit huis sluipen..
    Moet sam uit de raam.. en die raam is een halve meter ook..
    [Otto; dan klim je uit het raam
    Sam; Weet je wel hoe hoog dat is !!
    Otto; jah wel een halve meter]
    En dan staat sam op gegeven moment tegen die raam o-O en dan komt hij tot die rand van et raam kozijn xd
    Dus hij is een halve meter lang..

    Maar zo had ik nog veel meer dingen zitten te mbedenken.. Waaronder heelveel van Spongebob..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Maar das net als Rockte Power.. met dat ze s'avonds uit huis sluipen..
    Moet sam uit de raam.. en die raam is een halve meter ook..
    [Otto; dan klim je uit het raam
    Sam; Weet je wel hoe hoog dat is !!
    Otto; jah wel een halve meter]
    En dan staat sam op gegeven moment tegen die raam o-O en dan komt hij tot die rand van et raam kozijn xd
    Dus hij is een halve meter lang..

    Maar zo had ik nog veel meer dingen zitten te mbedenken.. Waaronder heelveel van Spongebob..


    LOOL :'D

    Fellatio schreef:
    (...)

    Maar das net als Rockte Power.. met dat ze s'avonds uit huis sluipen..
    Moet sam uit de raam.. en die raam is een halve meter ook..
    [Otto; dan klim je uit het raam
    Sam; Weet je wel hoe hoog dat is !!
    Otto; jah wel een halve meter]
    En dan staat sam op gegeven moment tegen die raam o-O en dan komt hij tot die rand van et raam kozijn xd
    Dus hij is een halve meter lang..

    Maar zo had ik nog veel meer dingen zitten te mbedenken.. Waaronder heelveel van Spongebob..

    spongebob klopt ook niet (sponzen hébben geen armen/benen) maar dat is zo met de meeste tekefilms. Kijk maar naar jungleboek - ooit een slang iemand zien hypnotiseren? meestal maakt zoiets niet uit, omdat de meeste mensen er niet zo lang overnadenken


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Perish schreef:
    Tekenfilms kloppen nooit :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Die Chalkzone poppetjes kunnen zulke poorten niet tekenen. Dat is nou de punt XD


    Ja maar ik heb het vet lang niet gekeken(cat) dus ik wist dat niet meer ghehe. En oke ik had het hierboven niet heel goed gelezen hahahaha.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Woow. Misschien . Oké daar hebbir een punt haha


    Trust me. I'm the doctor

    SchoolSucks schreef:
    (...)
    spongebob klopt ook niet (sponzen hébben geen armen/benen) maar dat is zo met de meeste tekefilms. Kijk maar naar jungleboek - ooit een slang iemand zien hypnotiseren? meestal maakt zoiets niet uit, omdat de meeste mensen er niet zo lang overnadenken


    .. Dus ik moet geen tekenfilms kijken als ik me verveel..

    Met die serie Djiego klopt ook veel niet..
    Zo leuk omdat te zien ;D
    Dr zijn alleen TO MUCH

    RVertonghen schreef:
    (...)

    Ja maar ik heb het vet lang niet gekeken(cat) dus ik wist dat niet meer ghehe. En oke ik had het hierboven niet heel goed gelezen hahahaha.


    Ghehe kan gebeuren

    RainForest schreef:
    Woow. Misschien . Oké daar hebbir een punt haha


    Dat bedoel ik ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    niet serieus nemen. dat zat ik ook al te denken...

    Fellatio schreef:
    (...)

    Maar das net als Rockte Power.. met dat ze s'avonds uit huis sluipen..
    Moet sam uit de raam.. en die raam is een halve meter ook..
    [Otto; dan klim je uit het raam
    Sam; Weet je wel hoe hoog dat is !!
    Otto; jah wel een halve meter]
    En dan staat sam op gegeven moment tegen die raam o-O en dan komt hij tot die rand van et raam kozijn xd
    Dus hij is een halve meter lang..

    Maar zo had ik nog veel meer dingen zitten te mbedenken.. Waaronder heelveel van Spongebob..

    Otto en Twister worden ingesproken door vrouwen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Perish schreef:
    Tekenfilms kloppen nooit :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Horan schreef:
    (...)
    Otto en Twister worden ingesproken door vrouwen(cat)

    Door mij (baby)


    Alis volat propriis.