• we gaan verder met deel twee
    de regels voor njieuwelingen:
    ik stel in het begin een domme vraag en jij geeft daarop een dom antwoord en stelt daarbij weer een domme vraag de volgende beantwoord jouw domme vraag (op een domme manier) en stelt daarbij weer een domme vraag en zo voorts

    ik ga verder met de vraag die in deel 1 voor het laatst gesteld werd, voordat het 300 reacties had;

    Waarom is roze zo roze?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Bayla schreef:
    Omdat je honger hebt
    Waarom irriteert mijn neefje mij?

    omdat hij je nichtje is

    waarom vernielde me kat bijna de sjaal van me zus


    Shoganai i ne~

    omdat de kattig is


    waarom is elmo hip?

    Omdat hij rood is

    Waarom kam ik mijn haar?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    omdat je kaal bent
    waarom heb ik honger?


    You've cat to be kitten me right meow.

    Omdat drinken zo lopend is

    Waarom rent onze hamster in zijn rad?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Omdat hij niet op de grond rent

    Waarom is Boo Boo Stewart zo leuk???


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Omdat ze stom is.

    Waarom ben ik muziek aan het luisteren?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omdat zo héééél stiekem de media van tegenwoordig je probeert te hersenspoelen met hun liedjes zodat je alles gaat kopen en ze dan stinkend rijk worden (Y)

    Waarom word ik moeilijk tot zelfs amper verliefd? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Omdat je verliefd bent

    Waarom weet ik geen vraag?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Omdat je moe bent.

    Waarom is een van mijn besties offline?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Omdat ze geen line hebben om on te staan.
    Als je een bom laat vallen in een gebied waar geen mens te bekennen is, dus niemand hoort de bom, is er dan alsnog geluid?


    Not all those who wander are lost.

    Nee, want het is net als de doos van Schrödinger: je stopt hem in een doos wanneer hij levend is, waarna je de deksel erop doet. zolang je de deksel erop laat, kan de kat levend zijn: je hebt de kat immers niet uit de doos gehaald. Of zoiets. Misschien heb ik het verkeerd onthouden xD

    Waarom ben ik bang dat ik gezakt ben?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Omdat je niet niet gezakt bent maar je weet dit niet zeker en dat is precies de reden dat jij van bloemen houd.
    Waarom is rood mijn lievelingskleur?

    Omdat blauw het niet is

    waarom is de kermis zo kleurijk


    Some things are changing too much.

    Omdat het niet zwart wit is.

    Waarom moet ik nu uit bed maar blijf ik nog liggen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...