• Maar ik wil ook verder schrijven aan mijn verhaal haha.
    En ik heb geen laptop --'


    We can't spend our lives waiting to live.

    Eventjes buiten zitten, en dan verder aan je verhaal? Ik ga zo ook maar weer even naar buiten :3


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Haha, dat ken ik, ik heb ook geen laptop. D;


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rickjuh schreef:
    Eventjes buiten zitten, en dan verder aan je verhaal? Ik ga zo ook maar weer even naar buiten :3


    ik kom net van buiten, nu 1,5 uur binnen zitten ^^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 14:38 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    haha, ik ga nog een hoofdstuk typen en dan even buiten zitten met een ijsje, want het is veeeel te lekker weer.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Buiten even zitten en weer typen en dan weer even buiten zitten en ...?

    yeahhannah schreef:
    haha, ik ga nog een hoofdstuk typen en dan even buiten zitten met een ijsje, want het is veeeel te lekker weer.

    En nu maak je me jaloers want nu wil én naar buiten én een ijsje. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga straks naar de stad! Jippie, kan ik ook lekker buiten zijn. Want ik word gek hier op mijn kot


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik leer de hele namiddag buiten :9~


    Never run out of reasons to smile...

    haha achja, ik ben iig nu al uit. ik zou dooood gaan als ik vandaag juist lang les zou hebben ;c


    We can't spend our lives waiting to live.

    ik zit op school tijdens mijn duits les xD we hebben MO`s, dus we mogen op de computers :3

    yeahhannah schreef:
    haha achja, ik ben iig nu al uit. ik zou dooood gaan als ik vandaag juist lang les zou hebben ;c

    Ik ben elke woensdag om 12 uur uit, maar ik moet de rest van de dagen wel tot 16.45u naar school :x
    Maar daar hebben we een tuin voor de 5e en 6ejaars en daar kan je ook lekker luieren :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    (...)
    Ik ben elke woensdag om 12 uur uit, maar ik moet de rest van de dagen wel tot 16.45u naar school :x
    Maar daar hebben we een tuin voor de 5e en 6ejaars en daar kan je ook lekker luieren :Y)

    16.45 !? bij ons mag je niet langer dan half 5 op school zitten en onze laatste lessen zijn tot 4 uur ;o


    Life is a beautiful struggle

    Optimistic schreef:
    (...)
    Ik ben elke woensdag om 12 uur uit, maar ik moet de rest van de dagen wel tot 16.45u naar school :x
    Maar daar hebben we een tuin voor de 5e en 6ejaars en daar kan je ook lekker luieren :Y)


    Haha, ja ik was eigenlijk half twee uit, alleen mijn 5de uur viel uit dus ik was 12.10 uit, en normaal zit ik maandag tot kwart over vier en de rest van de dagen tot half vier ;D maar is 16.45 niet veeel te lang?;o


    We can't spend our lives waiting to live.

    Optimistic schreef:
    (...)
    Ik ben elke woensdag om 12 uur uit, maar ik moet de rest van de dagen wel tot 16.45u naar school :x
    Maar daar hebben we een tuin voor de 5e en 6ejaars en daar kan je ook lekker luieren :Y)

    Dan kom je waarschijnlijk uit België? (: Maar ik vind normale dagen tot 16.15 al zo lang, jij moet nog een half uur langer. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mh, je kunt het buiten op papier schrijven en het na een uurtje binnen uittypen op je computer? :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.