• Ik ben een beetje te laat begonnen aan dat Frans boek, ik moet tegen morgen nog meer dan de helft lezen. :s Ja, ik had het fout ingeschat omdat het redelijk dun is, maar Frans leest zo traag.

    Moeten jullie ook Franse boeken lezen? (Om het topic nog een beetje nuttig te houden x'D)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee ik moet nu even een Nederlands boek lezen en daar een verslag over maken, - blijft kut - Maar binnekort zeker engels ofzo. -.-


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb geen frans gelukkig.

    Ha ik niet meer, eindelijk. Ik ben wel blij nu geen frans meer heb. Ik kon daar de kloten van. En idd dat gaat altijd zo traag voorbij als je dat moet lezen.

    Maar Le petit Nicolas ofzo is wel hilarisch.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 14:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jups, heb gisteren een toets moeten afleggen van het einde. Het heette Chantal et les autres. Viel wel redelijk mee, als ik eerlijk moet zijn. ^^


    Let the Night embrace you

    Ja. Al twee dit jaar.
    Het ene ging over een hond. Moesten we dus dat heel boek lezen, en dan ging die hond op de laatste pagina toch wel dood.
    Maar Franse boeken lezen is hatelijk. Ik snap echt veel woorden niet en soms moet ik echt 7 keer een pagina lezen voor ik snap wat er nu eigenlijk staat.(cat)

    Sterkte ermee!


    effort never betrays you

    Nimf schreef:
    Jups, heb gisteren een toets moeten afleggen van het einde. Het heette Chantal et les autres. Viel wel redelijk mee, als ik eerlijk moet zijn. ^^

    Dat wat ik nu moet lezen valt ook nog redelijk mee, ik had het toch slechter verwacht. Alleen zitten er wel veel woorden die ik niet/niet meer weet tussen, en ik heb dan geen tijd om ze allemaal te gaan opzoeken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik heb al 3 jaar geen frans meer gelukkig :Y)

    heb het wel met een 7 afgesloten (nerd)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Dreamwalker schreef:
    Ja. Al twee dit jaar.
    Het ene ging over een hond. Moesten we dus dat heel boek lezen, en dan ging die hond op de laatste pagina toch wel dood.
    Maar Franse boeken lezen is hatelijk. Ik snap echt veel woorden niet en soms moet ik echt 7 keer een pagina lezen voor ik snap wat er nu eigenlijk staat.(cat)

    Sterkte ermee!

    Dat ken ik! Dat je net een hele pagina hebt gelezen en dan: 'waar ging deze pagina eigenlijk over?' x'D En bedankt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, ik zie dat je Chantal et les autres leest.
    Die moest ik ook lezen, maar de samenvatting heeft me een 12/20 gegeven, goed genoeg :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ja, dit jaar 3. Ik ben nu bezig met Le coeur en poche te lezen, lekker saai... -_-


    Never run out of reasons to smile...

    Amused schreef:
    Haha, ik zie dat je Chantal et les autres leest.
    Die moest ik ook lezen, maar de samenvatting heeft me een 12/20 gegeven, goed genoeg :)

    Haha... wij hebben er een toets van, waar ik best wel bang voor ben. :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Haha... wij hebben er een toets van, waar ik best wel bang voor ben. :s

    Ja wij hadden ook toets, zo allemaal meerkeuzevragen. :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Ja wij hadden ook toets, zo allemaal meerkeuzevragen. :)

    Als het meerkeuze was zou het nog gaan, maar blijkbaar moet je echt zelf het antwoord geven. Dat haat ik, ik ben in schrijven in het frans nog slechter dan in lezen in het frans.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Als het meerkeuze was zou het nog gaan, maar blijkbaar moet je echt zelf het antwoord geven. Dat haat ik, ik ben in schrijven in het frans nog slechter dan in lezen in het frans.

    ow :s Tja, succes dan :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    ow :s Tja, succes dan :)

    Dankje. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.