• De stelling van vandaag luidt:
    Je maakt een betere indruk als je designer kleding draagt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, als je kleding er stijlvol uitziet, maakt niet zoveel uit van welk merk denk ik zo.


    Your make-up is terrible

    Daar ben ik het niet mee eens.
    Een indruk hangt niet alleen af van je kledingkeuze.


    It's heavy but you are not the only one

    Nee, ik vind van niet.
    Waarom zou het? Een eerste indruk hangt vaker af van je karakter dan je kledingkeuze.
    En bovendien wordt die niet beter als je kleren van een merk draagt.


    -

    Esmaye schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Waarom zou het? Een eerste indruk hangt vaker af van je karakter dan je kledingkeuze.


    None but ourselves can free our minds.

    Niet meteen merkkleding, maar kleding die er duur uitziet.

    Vind ik wel.


    I recycle my thoughts.

    Trouwens, sommige rijke kinderen met kleding van Chanel of wat dan ook zijn echt bitches. En kinderen die dat niet dragen kunnen heel aardig en sociaal zijn.


    -

    Esmaye schreef:
    Trouwens, sommige rijke kinderen met kleding van Chanel of wat dan ook zijn echt bitches. En kinderen die dat niet dragen kunnen heel aardig en sociaal zijn.

    Kinderen die het wel dragen kunnen ook heel aardig en sociaal zijn :Y).


    I recycle my thoughts.

    Beva schreef:
    (...)
    Kinderen die het wel dragen kunnen ook heel aardig en sociaal zijn :Y).


    Weet ik, ik zei ook sommige.


    -

    Als je je er maar goed in voelt. Tuurlijk zijn er momenten waarop het van pas kan komen maar als je je er niet ok bij voelt straal je dat uit en dan zien ze dat ook.


    To fight is to life and to life is to fight

    Nja.
    Je maakt indruk met merkkleding en je maakt indruk met gewone, maar stijlvolle kleding.
    Maar je maakt geen indruk met een broek die regelrecht uit je pyjamasetje komt en een t-shirt waar je hele decollete te zichtbaar wordt, en waar je beha uithangt.

    Mensen die merkkleding dragen maken veel indruk, natuurlijk. Want ze weten wat ze doen en waar ze staan.
    Maar mensen die geen merkkleding dragen, de meerderheid van de tieners enzo, maken ook indruk, als ze stijl en uitstraling hebben.
    Je hoeft natuurlijk geen merkkleding te dragen om stijl te hebben, maar het is niet zo dat als je merkkleding draagt dat je een regelrechte snob bent en op mensen neerkijkt. Dat hangt dan weer van je uitstraling en persoonlijkheid af.


    Where there is a sea there are pirates...

    Beva schreef:
    Vind ik wel.

    Natuurlijk, waarom zou het niet zo zijn? Iedereen denkt hier dat mensen die merkkleding dragen stom, zielig, arrogant, pesterig, enzo zijn. Maar het hoeft toch niet meteen? Dat is gewoon jaloezie. Je kunt ook indruk maken zonder merkkleding, maar dat betekent niet dat je de mensen die dat wel dragen moet uitsluiten en haten. (N)


    Where there is a sea there are pirates...

    ik vind niet

    Niet mee eens :X


    Get back motherfuckerz'

    Vind ik niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.