• Heey poepz!<3

    Ik vraag me af ik vind een jongen leuk en hij vind mij schattig nou in de pauze ging hij naar het dorp en ik zag hem en mijn vriendinnen ook. Hun kei hard zijn naam roepen om z'n aandacht te trekken. Terwijl ze hem niet kennen uiteindelijk komen hij en zijn vriend. Het eerste wat zijn vriend zegt: ''Hee dat is het corvee meisje!'' dat ging dus over mij. Toen wou die jongen wie ik leuk vind weglopen of in iedergeval verder van mij af staan zeiden z'n vrienden. ''Kom op je wil gewoon met haar! Je vind haar gewoon leuk!'' dat zeiden ze tegen hem en hij zo heel bang/verlegen. ''Nee echt niet!echt niet!''

    Dus zou ik het nu hebben verpest? :$

    xoxo Renee<3


    I do not hook up.

    Uhm ik denk het niet hoowrr.. Gaa der nog maar een keertje voor , volgens mij is ie gewoon wat verlegen fzo :) xxx Laat wete hoe het is afgelopen :)..

    Jij hebt het niet verpest, HIJ! Maar ga ervoor, zou ik zeggen x'D

    Edit: Ik bedoel dat die vriend het verpest heeft x'D


    a figment of your imagination

    Nou ik denk het juist niet x3
    Eerder zn vrienden -.- jongens kunnen zo lullig doen xD
    Neej K denk dat het wel goed komt ;)
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ge hebt et ni verpest lieverd ö!
    Gij hebt niks gedaan dus voel u maar ni slecht oke?ö
    maar het kan ook gewoon zijn da die verlege was om et toe te geve n_n
    Iloveyou.

    Ik denk eerder mijn vriendinnen ze deden heel raar zo doen ze normaal nooit :S


    I do not hook up.

    Ge hebt et ni verpest lieverd ö!
    Gij hebt niks gedaan dus voel u maar ni slecht oke?ö
    maar het kan ook gewoon zijn da die verlege was om et toe te geve n_n
    Iloveyou.

    Okay maar ik voel me er rot om omdat ik hem echt vet leuk vind enal.
    En me vriendinnen deden vet raar ze gingen hem dus roepen 1x toen die naar het dorp ging en teurg kwam en hij kwam wel beide keren :$ Maar ik schaam me nu dood als ik hem zie en zodra hij maar 10 meter weg is beginnen ze tegen mij : ''Love Love love'''te roepen en hartjes te maken en ik vind dat zo rot maar wat ik ook zeg ze willen niet kappen!


    I do not hook up.

    Mijn vriendinnen doen dat ook altijd als ze weten dat ik een jongen leuk vind maar als ik hun niet had zou ik zelf nooit op hem afstappen ne tegen hem gaan praten xD
    xXx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    Okay maar ik voel me er rot om omdat ik hem echt vet leuk vind enal.
    En me vriendinnen deden vet raar ze gingen hem dus roepen 1x toen die naar het dorp ging en teurg kwam en hij kwam wel beide keren :$ Maar ik schaam me nu dood als ik hem zie en zodra hij maar 10 meter weg is beginnen ze tegen mij : ''Love Love love'''te roepen en hartjes te maken en ik vind dat zo rot maar wat ik ook zeg ze willen niet kappen!

    dat is gewoon kinderachtig van u vriendinne.En gij moet u ni schame,want u vriendinne make zich belachelijk en gij ni.Want gij blijft nermaal doen . n_n

    Mijn vriendinnen doen dat ook altijd als ze weten dat ik een jongen leuk vind maar als ik hun niet had zou ik zelf nooit op hem afstappen ne tegen hem gaan praten xD
    xXx

    Ik juist wel! Ik en die jongen hadden vet lang op hyves gepraat en hij zegt dan zo hopelijk zie ik je morgen op school enzo want hij weet mijn rooster enal. En als me vriendinnen er niet bij zaten had ik ook gewoon met hem durven praten enal!


    I do not hook up.

    Je moet er GWN voor gaan en van die jongens moet je je niets aantrekken en hen GWN negeren x'3 (A)


    A. ikmisje.

    (...)
    dat is gewoon kinderachtig van u vriendinne.En gij moet u ni schame,want u vriendinne make zich belachelijk en gij ni.Want gij blijft nermaal doen . n_n

    Ik was knal rood en toen ging mijn vriendin om het nog eens erger te maken naar hem roepen : ''Kijk hier is Renee hier zit Renee dat meisje in dat Tokio Hotel vest!'' dus kwamen ze zeker ik durfde nauwelijks hoi tegen hem te zeggen! En dan stapt mijn andere vriendin op hem af en zegt zo: ''Wil je niet even kennis maken met Renee!'' -_- Ik kan wel huilend wegrennen zo erg ik me schaamde en stom me vriendinnen vond!


    I do not hook up.

    ..


    I do not hook up.

    Nee, helemaal niet!
    Je moet ervoor gaan, jij hebt toch niets gezegd!


    Camille :')

    Het punt is gewoon...
    HET KOMT GoeD^^(A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    I hope sow!


    I do not hook up.