• Goshie.
    Ik had deze ochtend 100-dagen en werkelijk niémand van jullie heeft volgens mij iets vettigers gehad. D:
    Om te beginnen stond ik op de blacklist*. Eerst werden we door een paar mensen met een overall en een panty over hun hoofd met veel lawaai uit de klas gehaald. [Degenen op de blacklist dan] We moesten in een rijtje naar het schoolplein lopen en mochten om te beginnen drie rondjes rond het serieus grote plein lopen. Ondertussen zaten ze met eieren en mayonaise naar ons te gooien. Vervolgens moesten we op een stoel gaan zitten en gingen ze ons besmeuren. Eerst een halve lieter olie over mijn hoofd. Dan kwamen ze choco aan mijn wangen wrijven. Toen drukten ze bollen haar in ons gezicht. Daarna goten ze melk over ons heen en vervolgden dat met enorm veel bloem. Ondertussen kregen we nog een paar eieren op ons gesmeten. Toen mochten we nog eens gaan lopen en daarna tien keer pompen en tien push-ups doen. We moesten erna gaan liggen en toen kwamen ze ons nog eens besmeuren. Dan moesten we om de beurt in een groooooot vat met koffie en nog wat spul een ajuin -waar we nooit aan konden- met onze mond eruit gaan vissen. Natuurlijk duwden ze iedereen in die ton. Mijn lieve nichtje vond het natuurlijk leuk om een ei in mijn broek te steken, waardoor ik met een kapot ei+schaal in mijn onderbroek moest rondlopen. Opnieuw moesten we gaan zitten op die stoelen waar we opnieuw eiren en vuiligheid zoals confituur en haar op ons kregen. Niet veel later moesten we een rauw ei in onze mond doorgeven aan de volgende in de rij. Na tien seconden een rauw ei in je mond te hebben, braak je. Kun je geloven hoe vuil het was? Natuurlijk moesten we iets typisch doen: Opnieuw in een bak met koffie geduwd worden en vervolgens in een bak met bloem een snoepje vinden met je mond. We hebben ook nog spaghetti, bonen in tomatensaus, hondenbrokken, choco, hondenvoedsel [die pap, ja] op ons gekregen.
    Ik stonk echt voor dooooooood.
    Ik heb mijn haar 3x gewassen, mijn lijf meerdere malen en ik voel me nog vies.
    Nu, wie denkt er nog een vuilere 100-dagen dan mij te hebben gehad? :Y)

    *Een lijst waarop slechts 10 personen van de hele school kunnen staan. Die personen maken ze 500x vuiler en zij zien echt veel meer af.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 19:59 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Amused schreef:
    Wow, ik zou wel weten wie ik eruit haalde.
    Wij mogen alleen spuitbussen gebruiken tijdens onze x-mos (100-dagen)

    Dat is bij ons verboden. :'D Er zijn echt veel regels bij ons daarover gekomen eigenlijk ... =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Wat had ik dan geschreven? O_O


    Niemand heeft een vettigere 100-dagen gehad dan mij D:
    Die mij heb ik even veranderd in ik. Want: als je de zin aanvult krijg je > Niemand heeft een vettigere 100-dagen gehad dan ik heb gehad, en niet dan mij heb gehad.


    I am an idiot, I move.

    Dat is gewoon zo smerig dat ik het echt niet grappig vind. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Waarom heet het 100-dagen????? x'D Ik bedoel, je doet het maar toch één dag? =P


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dat is gewoon gestoord. Arme jij.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Nou, ik ben voor 1 keer blij dat onze school zo'n dingen verbiedt :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is gewoon gestoord. Arme jij.
    nu ben ik echt blij dat we zoiets niet hebben...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    SSSoep schreef:
    Waarom heet het 100-dagen????? x'D Ik bedoel, je doet het maar toch één dag? =P

    Het is honderd dagen voor het einde van het schoolljaar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Het is honderd dagen voor het einde van het schoolljaar.


    Oh, oke. Mooie afsluiting dan. x'd


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    2D schreef:
    GATVERDAMME
    Dat lijkt me zó verschrikkelijk goor, wat is dat voor raars, die blacklist?! doe je dat vrijwillig, of heb je dan straf ofzo? echt gestoord.


    Agree.
    Dat is toch abnormaal? Op wat voor idiote school zit jij zeg? o_O
    En dat jij dat toeliet! Dat vind ik echt nog 't idiootste.
    Ik had iedereen gemept en was dan weggerent --''
    Je laat je toch niet besmeuren met al die shit?
    En je kleding dan?
    Like wtf :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Caravaggio schreef:
    (...)

    Niemand heeft een vettigere 100-dagen gehad dan mij D:
    Die mij heb ik even veranderd in ik. Want: als je de zin aanvult krijg je > Niemand heeft een vettigere 100-dagen gehad dan ik heb gehad, en niet dan mij heb gehad.

    Oh,haha.
    Nouja, we zeggen dat hier allemaal dusja. D:
    En mensen, het is niets tegen je zin ofzo. Je weet dit op voorhand en het is echt dikke fun. Je kan op voorhand laten weten dat je niet wilt meedoen met de spelletjes, maar dan word je heel je schoolcarrière gezien als een seut, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Oh,haha.
    Nouja, we zeggen dat hier allemaal dusja. D:
    En mensen, het is niets tegen je zin ofzo. Je weet dit op voorhand en het is echt dikke fun. Je kan op voorhand laten weten dat je niet wilt meedoen met de spelletjes, maar dan word je heel je schoolcarrière gezien als een seut, haha.


    Fun? Gatverdamme. Je meurt een uur in de wind, moet ranzig naar huis etc. etc.
    En dan vinden mensen het raar als je niet mee wilt doen?
    Wtf, wat eens telletje debielen :l
    Sorry hoor, maar daar zie ik echt de lol niet van in.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha lijkt me best wel grappig xd
    Bij ons mogen de mensen de andere leerlingen dan nat spuiten me water en dan moeten we door een hindernisbaan en dat was het xd
    maar het heet bij ons niet 100-dagen xd


    Me so good.

    Lekkerrrrrr. :9~
    En ik zal nooit zo'n vettige chrysostomos hebben, want het enige wat nog mag is één dansje opvoeren tijdens de speeltijd en een show geven. ôo


    Only losers can act the way you do

    Ik wist niet dat het mocht om zo'n blacklist te maken.
    Ik vind er niks grappigs aan.


    Food.