• Goshie.
    Ik had deze ochtend 100-dagen en werkelijk niémand van jullie heeft volgens mij iets vettigers gehad. D:
    Om te beginnen stond ik op de blacklist*. Eerst werden we door een paar mensen met een overall en een panty over hun hoofd met veel lawaai uit de klas gehaald. [Degenen op de blacklist dan] We moesten in een rijtje naar het schoolplein lopen en mochten om te beginnen drie rondjes rond het serieus grote plein lopen. Ondertussen zaten ze met eieren en mayonaise naar ons te gooien. Vervolgens moesten we op een stoel gaan zitten en gingen ze ons besmeuren. Eerst een halve lieter olie over mijn hoofd. Dan kwamen ze choco aan mijn wangen wrijven. Toen drukten ze bollen haar in ons gezicht. Daarna goten ze melk over ons heen en vervolgden dat met enorm veel bloem. Ondertussen kregen we nog een paar eieren op ons gesmeten. Toen mochten we nog eens gaan lopen en daarna tien keer pompen en tien push-ups doen. We moesten erna gaan liggen en toen kwamen ze ons nog eens besmeuren. Dan moesten we om de beurt in een groooooot vat met koffie en nog wat spul een ajuin -waar we nooit aan konden- met onze mond eruit gaan vissen. Natuurlijk duwden ze iedereen in die ton. Mijn lieve nichtje vond het natuurlijk leuk om een ei in mijn broek te steken, waardoor ik met een kapot ei+schaal in mijn onderbroek moest rondlopen. Opnieuw moesten we gaan zitten op die stoelen waar we opnieuw eiren en vuiligheid zoals confituur en haar op ons kregen. Niet veel later moesten we een rauw ei in onze mond doorgeven aan de volgende in de rij. Na tien seconden een rauw ei in je mond te hebben, braak je. Kun je geloven hoe vuil het was? Natuurlijk moesten we iets typisch doen: Opnieuw in een bak met koffie geduwd worden en vervolgens in een bak met bloem een snoepje vinden met je mond. We hebben ook nog spaghetti, bonen in tomatensaus, hondenbrokken, choco, hondenvoedsel [die pap, ja] op ons gekregen.
    Ik stonk echt voor dooooooood.
    Ik heb mijn haar 3x gewassen, mijn lijf meerdere malen en ik voel me nog vies.
    Nu, wie denkt er nog een vuilere 100-dagen dan mij te hebben gehad? :Y)

    *Een lijst waarop slechts 10 personen van de hele school kunnen staan. Die personen maken ze 500x vuiler en zij zien echt veel meer af.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 19:59 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Haha, eigenlijk lijkt het mij wel grappig!
    Jammer dat ze dit op mijn school niet doen!


    Even a white rose has a black shadow.

    MarleentjeJR schreef:
    AHAHAHAHAHA
    Arme schat, maar wat was het nut van dit alles? :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha, omg :'D Arme jij <3
    Lijkt me stiekem heel leuk om mee te maken :'D
    -kannietwachtentotdeexamenstuntvanditjaar^^-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mág zoiets wel? O.O
    Als wij met zo'n ideeën kwamen aanhosselen, hadden ze ons volgens mij van school gestuurd, dus wij hebben onze 100-dagenviering heel braafjes gehouden en mensen enkel bekogeld met confetti en ondergespoten met knalroze haarverf.
    En is jullie viering niet héél laat? O.O Ik heb nog maar iets van een 50 schooldagen over, of zo.


    Don't walk away and leave without a reason.

    MarleentjeJR schreef:
    AHAHAHAHAHA
    Arme schat, maar wat was het nut van dit alles? :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Ja, dit is laat, maar dat is altijd zo laat bij ons, haha. :'D
    En het nut, eh... De zesdes vieren hun laatste dagen hierdoor? :3 Het is gewoon leuk :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Denk je dat het leuk is om rond te lopen en te pompen met een ei en de schalen tussen je reet? D:



    depends :P

    maar never heard of it...
    gelukkig maar =)


    Fate is like a strange, unpopular restaurant filled with waiters who bring you things you never asked for and don't wan

    Onze 100-dagen zijn best wel saai. Eerst voeren de zesdes een schow op en 's middags bbq'en ze. 's Avonds gaan ze allemaal samen uit, maar dat is het zowat. Het is verboden om met spuitbussen enzo bezig te zijn, mijn school is echt streng daarover.


    Never run out of reasons to smile...

    GATVERDAMME!!!!!
    YAK!!
    Ik zou dat dus echt NOOIT toestaan!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mijn school is zowat de enige in de hele stad die nog al dat vuilmaakgedoe mag doen. (:


    Has no one told you she's not breathing?

    ik zou wegvluchten al zou ik op die lijst staan. of naar de wc gaan en daar ontsnappen. no way dat ik zoiets wil meemaken.


    it's so empty living behind these castle walls

    2D schreef:
    GATVERDAMME
    Dat lijkt me zó verschrikkelijk goor, wat is dat voor raars, die blacklist?! doe je dat vrijwillig, of heb je dan straf ofzo? echt gestoord.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Damn dat is precies een doop aan de universiteit :o

    Mijn 100 dagen waren awesome! We waren verkleed als american footballers en onze gezichten zaten vol met strepen van zwijnestiften en ik had ook nog scheerschuim in mijn haar maar het was wel super! x


    But love's a malady without cure

    Woestynbloem schreef:
    (...)
    Denk je dat het leuk is om rond te lopen en te pompen met een ei en de schalen tussen je reet? D:

    Nee, waarom denk je dat ik het wil doen? :9~

    Het klinkt als installatiekamp met scouting. :'D
    Maar wij konden ons pas weer douchen als we thuis waren. Lovely <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'