• Hej,
    Ik en een vriendin (ELFishy) heben dus besloten om voor mijn twee liedjes da ik momenteel al heb een video clip te maken, maar de vraag is, hoe zien jullie de video clip van mijn liedjes en wat is de verhaallijn? Waarschijnlijk worden de versies van de liedjes dan ook geupdate :P

    liedje 1
    Verhaal: Het gaat eigenlijk over een meisje dat het beu is dat ze de ware maar niet vind en ze vraagt zich af waarom sprookjes niet bestaan en waarom ze nog nooit de ware is tegen gekomen uiteindelijk denkt ze dat ze misschien het verkeerd verstaat of het verkeerd ziet.

    liedje 2
    Het gaat over een meisje dat ziet dat haar vriendje haar bedriegt en uit haar gevoelens.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 21:38 ]

    Ik vind je liedjes niet mooi, en ik weet ook niet hoe het moet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ze zijn best leuk, maar je stem is zachter dan de muziek, en ja..


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Ze zijn best leuk, maar je stem is zachter dan de muziek, en ja..

    ja dat weet ik daar wordt aan gewerkt dat is omdat de audio van mijn opname programma niet juist staat.

    En Belieberx ik kan niet aan iedereens eisen voldoen, maar je mag wel zeggen wat je er niet leuk of goed aan vind

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:00 ]

    vezz schreef:
    (...)
    ja dat weet ik daar wordt aan gewerkt dat is omdat de audio van mijn opname programma niet juist staat.

    En Belieberx ik kan niet aan iedereens eisen voldoen, maar je mag wel zeggen wat je er niet leuk of goed aan vind

    Ik vind je stem niet mooi.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    (...)
    Ik vind je stem niet mooi.

    ooh oke, mss dat hij mooier wordt door de zanglessen die ik volgend jaar ga volgen?

    Ik vindt hem niet helemaal geweldig maar t klinkt goed!
    Als je de songtekst erbij haalt weet je vast wel hoe je je clip gaat maken :3
    Misschien kan je iets doen met dat ze achter de piano zit ofzo. en dat er dan een jongen naar haar toe komt en dan komt ze ergens achter ofzo xd. ik weet heel ingewikkeld en vaag. Maar ik weet t niet echt. ;$


    hello

    vezz schreef:
    (...)
    ooh oke, mss dat hij mooier wordt door de zanglessen die ik volgend jaar ga volgen?

    Haha key.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Ik vind je liedjes niet mooi, en ik weet ook niet hoe het moet.


    all I want is the taste that your lips allow

    MBxOSL schreef:
    Ik vindt hem niet helemaal geweldig maar t klinkt goed!
    Als je de songtekst erbij haalt weet je vast wel hoe je je clip gaat maken :3
    Misschien kan je iets doen met dat ze achter de piano zit ofzo. en dat er dan een jongen naar haar toe komt en dan komt ze ergens achter ofzo xd. ik weet heel ingewikkeld en vaag. Maar ik weet t niet echt. ;$
    Mmm maar dan moet ik mijn piano naar buiten slepen xD en een jongen vinden XD

    BURRITO schreef:
    (...)

    en wat vind jij dan minder aan mijn stem?

    Mag ik even zeggen dat degene die dit zingt best vals zingt. Het spijt me hoor, maar ik moet dit gewoon even zeggen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jij hebt de lyrics geschreven, en ik weet niet maar je schreef het toch met je gevoel, dan weet je toch eigenlijk wat je wilt. -of ligt het aan mij.

    Om eerlijk te zeggen vind ik je stem ook niet echt geweldig klinken, maar talent heb je of je hebt het niet.


    They fell in love, didn't they?

    Lieve schat,
    je engels uitspraak is erg : Anyting, Noting ;x
    Daar kan ik echt niet tegen, neem zanglessen+engels.
    Je zingt ook ontzettend door je neus, wat niet zo mooi klinkt.
    Verder zing je soms nogal vals


    Over je videoclip, zeker weten dat je dat wilt doen? ;$
    Bij die prince Charming, misschien iets met een lekkerding op een wit paard/scooter ofzo?
    ;x

    De lyrics vind ik btw best wel goed (;
    Misschien moet je song writer worden i.p.v. zangeres?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 19:56 ]


    Me so good.

    Ik lever kritiek, als je daar niet tegen kan moet je dit niet lezen.
    Ik vind dat je stem niet zo goed is. Je haalt de tonen niet, en het is ook te horen dat je gevoel voor tonen, ritme en melodie niet geweldig zijn. Zanglessen kunnen misschien helpen, maar intonatie zit in je, je kan het of je kan het niet. Je zou heel hard moeten werken om daar iets aan te doen. Het bespelen van een muziekinstrument zou ook kunnen helpen; Ook daar heb je weer gevoel voor melodie, ritme en de combinatie daarvan nodig, maar als je het leuk vind, wat heb je te verliezen? Ik vind het alleen meer een onder-de-douche zang.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    xSnoepjex schreef:
    Lieve schat,
    je engels uitspraak is erg : Anyting, Noting ;x
    Daar kan ik echt niet tegen, neem zanglessen+engels.
    Je zingt ook ontzettend door je neus, wat niet zo mooi klinkt.
    Verder zing je soms nogal vals
    Over je videoclip, zeker weten dat je dat wilt doen? ;$
    Bij die prince Charming, misschien iets met een lekkerding op een wit paard/scooter ofzo?
    ;x

    De lyrics vind ik btw best wel goed (;
    Misschien moet je song writer worden i.p.v. zangeres?

    ja idd het door mijn neuszingen is al ver beterd en zangles neem ik soieso engels gaat normaal wel goed maar soms door het te zingen ga ik het gewoon anders uitspreken dat is wel raar euhm idd haha songwriter wil ik wel worden maar mijn vrienden zeggen dat ik live heel mooi klink en ja mss door het opnemen dat mijn stem wat vervormd geen idee eigenlijk want dat micro ding waarmee ik opneem is een speelgoed micro en ik neem op met een heel stom programmatje dat eigenlijk neits waard is XD