• Hej,
    Ik en een vriendin (ELFishy) heben dus besloten om voor mijn twee liedjes da ik momenteel al heb een video clip te maken, maar de vraag is, hoe zien jullie de video clip van mijn liedjes en wat is de verhaallijn? Waarschijnlijk worden de versies van de liedjes dan ook geupdate :P

    liedje 1
    Verhaal: Het gaat eigenlijk over een meisje dat het beu is dat ze de ware maar niet vind en ze vraagt zich af waarom sprookjes niet bestaan en waarom ze nog nooit de ware is tegen gekomen uiteindelijk denkt ze dat ze misschien het verkeerd verstaat of het verkeerd ziet.

    liedje 2
    Het gaat over een meisje dat ziet dat haar vriendje haar bedriegt en uit haar gevoelens.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 21:38 ]

    vezz schreef:
    (...)
    ja idd het door mijn neuszingen is al ver beterd en zangles neem ik soieso engels gaat normaal wel goed maar soms door het te zingen ga ik het gewoon anders uitspreken dat is wel raar euhm idd haha songwriter wil ik wel worden maar mijn vrienden zeggen dat ik live heel mooi klink en ja mss door het opnemen dat mijn stem wat vervormd geen idee eigenlijk want dat micro ding waarmee ik opneem is een speelgoed micro en ik neem op met een heel stom programmatje dat eigenlijk neits waard is XD

    Schat, dat zijn je vriendinnen, je zingt gewoon kinda vals.


    *insert philosophical cringe expression here*

    HAMMERTIME schreef:
    Ik lever kritiek, als je daar niet tegen kan moet je dit niet lezen.
    Ik vind dat je stem niet zo goed is. Je haalt de tonen niet, en het is ook te horen dat je gevoel voor tonen, ritme en melodie niet geweldig zijn. Zanglessen kunnen misschien helpen, maar intonatie zit in je, je kan het of je kan het niet. Je zou heel hard moeten werken om daar iets aan te doen. Het bespelen van een muziekinstrument zou ook kunnen helpen; Ook daar heb je weer gevoel voor melodie, ritme en de combinatie daarvan nodig, maar als je het leuk vind, wat heb je te verliezen? Ik vind het alleen meer een onder-de-douche zang.

    ik speel al een instrument en gn gevoel voor ritme en melodie? Dat ik mijn toon soms verlies begrijp ik wel want daarvoor bestaan zanglessen maar geen gevoel voor melodie en ritme, ik heb amt, amc, notenleer en 9 jaar instrument gedaan?

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Schat, dat zijn je vriendinnen, je zingt gewoon kinda vals.

    Wel en ik zeg het je dat ik live gwoon heel anders klink, want het gaat niet enkel om mijn vrienden hoor andere mensen dat ik totaal niet ken hebben dat ook al gezegd

    vezz schreef:
    (...)
    ja idd het door mijn neuszingen is al ver beterd en zangles neem ik soieso engels gaat normaal wel goed maar soms door het te zingen ga ik het gewoon anders uitspreken dat is wel raar euhm idd haha songwriter wil ik wel worden maar mijn vrienden zeggen dat ik live heel mooi klink en ja mss door het opnemen dat mijn stem wat vervormd geen idee eigenlijk want dat micro ding waarmee ik opneem is een speelgoed micro en ik neem op met een heel stom programmatje dat eigenlijk neits waard is XD

    Sorry dat ik het zeg, maar je geeft áltijd de microfoon de schuld.
    Ik denk niet dat je live veel mooier zal klinken, sorry.


    Me so good.

    vezz schreef:
    (...)
    Wel en ik zeg het je dat ik live gwoon heel anders klink, want het gaat niet enkel om mijn vrienden hoor andere mensen dat ik totaal niet ken hebben dat ook al gezegd

    Jezus, wij zijn Quizlet, de mensen met de eerlijkste mening van allemaal, wij zeggen wat we denken. En wij vinden dat je vals zingt.


    *insert philosophical cringe expression here*

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het zeg, maar je geeft áltijd de microfoon de schuld.
    Ik denk niet dat je live veel mooier zal klinken, sorry.

    Ik geef niet de micro de schuld ik weet gewoon dat hij mijn stem vervormd zelfs als ik gewoon praat vervormd hij het serieus mss moet k is met de camera opnemen daan hoor je het tenminste goed en trouwens ik vroeg ivm de video clip ROSEISHOT niet over mijn gezang, dan zing ik maar vals kan mij dat schelen ik ken veel zangeressen die vals zingen en ik volg dan nog niet eens zangles!

    vezz schreef:
    (...)
    ik speel al een instrument en gn gevoel voor ritme en melodie? Dat ik mijn toon soms verlies begrijp ik wel want daarvoor bestaan zanglessen maar geen gevoel voor melodie en ritme, ik heb amt, amc, notenleer en 9 jaar instrument gedaan?

    Het is simpel; Je haalt de tonen niet, en je kan de juiste tonen ook niet bij de juiste akkoorden plaatsen -Of je haalt ook dat gewoon niet. Het nummer zelf is ook een soort mengelmoesje van aan elkaar geplakte muzikale thema's en toonhoogten. Zanglessen zijn er om je zangstem te verbeteren, als je die al hebt, wat in jouw geval niet zo is. Sorry. Maar ik word een beetje kriebelig van al die meisjes die de popcultuur volgen en heel graag willen zingen en denken dat zangles het magische middel voor een mooie stem is.
    Ja, ik weet dat ik hard ben. Maar als je wilt zingen kan je dit soort reacties verwachten, altijd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    vezz schreef:
    (...)
    Ik geef niet de micro de schuld ik weet gewoon dat hij mijn stem vervormd zelfs als ik gewoon praat vervormd hij het serieus mss moet k is met de camera opnemen daan hoor je het tenminste goed en trouwens ik vroeg ivm de video clip ROSEISHOT niet over mijn gezang, dan zing ik maar vals kan mij dat schelen ik ken veel zangeressen die vals zingen en ik volg dan nog niet eens zangles!

    We proberen je te beschermen voor hele hatelijke reacties, want ik weet zeker dat je die gaat krijgen.
    Je moet het écht in je hebben..
    En liedjes schrijven kun je, dus waarom ga je daar neit iets mee doen?
    En je vrienden zeggen meestal dat je 'geweldig' bent.
    Succes met je videoclip (;


    Me so good.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Het is simpel; Je haalt de tonen niet, en je kan de juiste tonen ook niet bij de juiste akkoorden plaatsen -Of je haalt ook dat gewoon niet. Het nummer zelf is ook een soort mengelmoesje van aan elkaar geplakte muzikale thema's en toonhoogten. Zanglessen zijn er om je zangstem te verbeteren, als je die al hebt, wat in jouw geval niet zo is. Sorry. Maar ik word een beetje kriebelig van al die meisjes die de popcultuur volgen en heel graag willen zingen en denken dat zangles het magische middel voor een mooie stem is.
    Ja, ik weet dat ik hard ben. Maar als je wilt zingen kan je dit soort reacties verwachten, altijd.

    Ik heb geen problemen met dit soort reacties maar ten eerste
    HET GAAT HIER OVER DE CLIP EN IDEEËN EN NIET OVER MIJN GEZANG
    ten tweede
    vele mensen die zangles geven zeggen dat iedereen kan zingen als je maar genoeg oefent
    Ten derde als je een eigen nummer schrijft gaat dat hoe jij het aanvoelt met de toon, ik zit mss qua zang wat naast te toon, maar qua akkoorden enz weet ik echt wel wat ik doe hoor!

    vezz schreef:
    (...)
    Ik heb geen problemen met dit soort reacties maar ten eerste
    HET GAAT HIER OVER DE CLIP EN IDEEËN EN NIET OVER MIJN GEZANG
    ten tweede
    vele mensen die zangles geven zeggen dat iedereen kan zingen als je maar genoeg oefent
    Ten derde als je een eigen nummer schrijft gaat dat hoe jij het aanvoelt met de toon, ik zit mss qua zang wat naast te toon, maar qua akkoorden enz weet ik echt wel wat ik doe hoor!

    1. Je wilde ook reacties op je zang, anders zet je dit hier niet neer op Q. Je had het iig kunnen verwachten.
    2. Je zingt gewoon voor een groot gedeelte. Daar is niks aan te doen, sorry. Ook zangles heeft zijn grenzen.
    3. Als het gaat zoals je het aanvoelt, dan kan iedereen een succesvol songwriter worden. Het gaat om ritme, niet alleen in de muziek zelf maar ook in de structuur van het lied. En dat was ik al heel vlug kwijt, waardoor ik ook geen zin meer had om verder te luisteren.
    4. Tenzij je een heel goede stemvervormer hebt gebruikt, zal je live niet heel veel anders klinken vrees ik.

    Hoe je jezelf hoort is ook heel anders dan hoe andere mensen je horen hé.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    1. Je wilde ook reacties op je zang, anders zet je dit hier niet neer op Q. Je had het iig kunnen verwachten.
    2. Je zingt gewoon voor een groot gedeelte. Daar is niks aan te doen, sorry. Ook zangles heeft zijn grenzen.
    3. Als het gaat zoals je het aanvoelt, dan kan iedereen een succesvol songwriter worden. Het gaat om ritme, niet alleen in de muziek zelf maar ook in de structuur van het lied. En dat was ik al heel vlug kwijt, waardoor ik ook geen zin meer had om verder te luisteren.
    4. Tenzij je een heel goede stemvervormer hebt gebruikt, zal je live niet heel veel anders klinken vrees ik.

    Hoe je jezelf hoort is ook heel anders dan hoe andere mensen je horen hé.

    1. Nee dat is niet waar want ik had al reacties ergens anders gevraagt
    2. Jet zingt gewoon voor een groot gedeelte wat bdoel je daar nou weer mee?
    3. er zit wel structuur in steeds dezelfde en iedereen een succesvol songwriter? Yeah right weet je hoeveel mensen moeilijkheden hebben om een song te schrijven? Weet je hoe emotioneel dat soms kan zijn?

    4. Ik neem op met een speelgoedmicro zoals al gezegd die neemt mijn stem helemaal niet goed op en mijn opname programma is ook niet goed!

    vezz schreef:
    (...)
    1. Nee dat is niet waar want ik had al reacties ergens anders gevraagt
    2. Jet zingt gewoon voor een groot gedeelte wat bdoel je daar nou weer mee?
    3. er zit wel structuur in steeds dezelfde en iedereen een succesvol songwriter? Yeah right weet je hoeveel mensen moeilijkheden hebben om een song te schrijven? Weet je hoe emotioneel dat soms kan zijn?

    4. Ik neem op met een speelgoedmicro zoals al gezegd die neemt mijn stem helemaal niet goed op en mijn opname programma is ook niet goed!


    Meid, accepteer het nou alstjeblieft voordat je straks nog véél meer kutreacties gaat krijgen. Ik vind het niet erg hoor, maar jij zal er wel niet zo vrolijk van worden.
    Je zingt voor een groot gedeelte vals, bedoel ik. Ik wilde iets anders typen maar dat was iets te hard en bij het aanpassen heb ik vals per ongelijk ook weggehaald, sorry.
    Ik weet dat het niet makkelijk is om een lied de schrijven, maar als goede songwriter moet je ook kritisch naar je muziek kijken, en je emoties even achterwege laten. Want als je het nummer niet goed schrijft, komt de emotie niet over op de luisteraar en dan valt alleen het slechte songwriting op. De emotie is wel te horen, maar het maakt de kwaliteit van de muziek er niet heel veel beter op. Ik snap dat het een fijne manier is om je emoties te uiten, maar dat betekent niet dat het meteen in smaak valt bij anderen die die emoties niet hebben op dat moment. Maar zoals ik al zei, als je het leuk vindt moet je er vooral mee door gaan, maar je moet er gewoon niet al te veel verwachten.
    Je kan niet de schuld geven aan je microfoon en opnameprogramma. Als je vals zingt, neemt dat ding het vals op. Zelf een speelgoedmicrofoon laat het niet klinken alsof je tonen niet haalt of vals zingt.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 20:34 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAMMERTIME schreef:
    (...)

    Meid, accepteer het nou alstjeblieft voordat je straks nog véél meer kutreacties gaat krijgen. Ik vind het niet erg hoor, maar jij zal er wel niet zo vrolijk van worden.
    Je zingt voor een groot gedeelte vals, bedoel ik. Ik wilde iets anders typen maar dat was iets te hard en bij het aanpassen heb ik vals per ongelijk ook weggehaald, sorry.
    Ik weet dat het niet makkelijk is om een lied de schrijven, maar als goede songwriter moet je ook kritisch naar je muziek kijken, en je emoties even achterwege laten. Want als je het nummer niet goed schrijft, komt de emotie niet over op de luisteraar en dan valt alleen het slechte songwriting op. De emotie is wel te horen, maar het maakt de kwaliteit van de muziek er niet heel veel beter op. Ik snap dat het een fijne manier is om je emoties te uiten, maar dat betekent niet dat het meteen in smaak valt bij anderen die die emoties niet hebben op dat moment. Maar zoals ik al zei, als je het leuk vindt moet je er vooral mee door gaan, maar je moet er gewoon niet al te veel verwachten.
    Je kan niet de schuld geven aan je microfoon en opnameprogramma. Als je vals zingt, neemt dat ding het vals op. Zelf een speelgoedmicrofoon laat het niet klinken alsof je tonen niet haalt of vals zingt.

    Ik zal er ook mee doorgaan en niemand kan me stoppen ik zing vast nog heel veel en neem ze nog eens op als ik zanglessen gevolgt heb ik zal alle tonen mss niet halen maar zoals ik al zeg vervormd mijn speelgoed micro toch behoorlijk maar ja. Commentaar kan me niet schelen het enige wat ik niet pik is mensen die gaan zeggen dat ik geen verstand heb van muziek en nu wil ik dus graag ideeën voor mijn video clips

    Meiden kap alsjeblieft met dat gezeik. Ze geeft duidelijke aan waarom.

    --ik vind dit wat kinderachtig hier (cat)--


    Ligt and Darkness are both very different..

    vezz schreef:
    (...)
    Ik geef niet de micro de schuld ik weet gewoon dat hij mijn stem vervormd zelfs als ik gewoon praat vervormd hij het serieus mss moet k is met de camera opnemen daan hoor je het tenminste goed en trouwens ik vroeg ivm de video clip ROSEISHOT niet over mijn gezang, dan zing ik maar vals kan mij dat schelen ik ken veel zangeressen die vals zingen en ik volg dan nog niet eens zangles!

    Misschien moet je als je niet tegen zulke reacties kan, niet zo'n topic openen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.