• Ik wou gisteren al stoppen maar toen hielden Eva en Raquel me tegen en Ook Alexx, omdat hij zij dat als ik weg was hij ook niet meer terug kwam, nu kom ik hier vandaag en het voelt anders dan anders, en Ivy je weet dat ik niet zonder je kan, ik heb heel de nacht geweent en ik kwam als een zombie aan op school! Ik wil je terug en ik hoop dat ej het me vergeeft ik weet dat ik je pijn deed, maar ik denk dat ik voor het ongeluk geboren ben, ik vernam juits dat een vriendin van mij in coma ligt!!!! Alles gebeurt in een klap en ik denk dat niemand hier toch om me geeft!!!


    *He's the one.

    Schattiejj je moet niet stoppen :'(en ik geef fcking veel om je dat weet je. het is allemaal vreselijk wat er gebeurd enz. maar blijf plz..


    We can only learn to love by loving.

    Maar Charissa toch, je hebt wel een reden om weg te gaan jah
    ALs je dat echt wilt, als je er goed over na gedacht hebt jah.
    Maar laat je acount er op staan, niet verwijderen je weet maar nooit dat je je bedenkt.
    En het lijkt miss niet zo, maar ik ga je missen, eigenlijk wel raar maar jah

    En ik ga zo niet iemand zijn die je wilt tegen houden, omdat langs jah ik ga je missen maar het is en blijft jou keuze.

    Miss vinden andere mij nu raar en gek of stom weet ik veel maar ik zeg wat ik denk


    Live life limitless.

    Schattiejj je moet niet stoppen :'(en ik geef fcking veel om je dat weet je. het is allemaal vreselijk wat er gebeurd enz. maar blijf plz..


    je weet totaal niet wt er gebeurt is ik kwetste haar en ik weet dat het heel hard aan kwam voor haar, ik dacht voor 1 momentaan mezelf en dat ene moment maakte heel mijn leve omzeep, ik bedoel ik bn het nog eens niet waardig om Ivy als vriendin te hebben, ik weet niet wat ze ooit in me zag!!!! Ik zag in haar mijn beste vriendin en dt zal ze ook altijd blijven, me maakte beloften en ide zal ik ook blijven houden tot de dood ons scheid!!!


    *He's the one.

    en blijkbaar geeft niet echt hier iemand om me buiten Ivy dan!!!


    *He's the one.

    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ en ikke dan, jij weg is ik weg!!
    IK GEEF JUIST SUPR VEEL OM JOU!!!!!!!!!
    JE KUNT ZIEN DAT JE BLIJFT!!!!


    anders ik wenen :'(

    en blijkbaar geeft niet echt hier iemand om me buiten Ivy dan!!!

    ik wel.:O
    ookal ken ik je niet zo super goed.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Alexx, Ik weende heel de nacht ik kwam aan op school als een zombie ook al merkte ze het niet, Ik akn nie toznder Ivy en ik weet dt ze me niet vergeeft,en Q. maakt het allemaar moeilijker,, er si maar 1manier om mij tegen te houdne van niet te gaan!!!


    *He's the one.

    Please Charr Please :'(

    :'( ik geef fcking veel om je char en ik wil egt niet dat je weggaat...
    en dat weet je best.. :'(
    maar als je het echt zo graag wil dasn moet je maar weggaan [okee nu haatk mezelf en wilk dood nu kda getypt heb] :'(


    We can only learn to love by loving.

    Alexx, ik voeld eme verwaarloosd omdat ej gisterne en vandaag neit reageerde op mijn Pb's!!! Ik dcht dat je niet meer bevriend met me wou zijn!!


    *He's the one.

    1manier en die persoon weet zelf hoe ze me hier kan houden!!


    *He's the one.

    maar ik kan die eprsoon niet vragen om te vergeven omdat wat ik deed niet te vergeven valt!!!


    *He's the one.

    niet stoppen schat!!!!!!!!
    jij moet hier blijven!!!!


    I need you like a heart needs a beat

    Typisch, zo typisch Charissa,... Mij maar weer ompraten met har kutpraatjes, mij maar weer een schuldgevoel aanpratne,.. Ik begin nooit weer aan een vriendschap op internet, nooit. EN ik vertel nooit meer iemand iets over mij, dat komt niet goed..

    En met je gehuil,.. Je moet je bek houden als er iemand is die mag huilen ben ik het wel!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Huil niet om je pijn...
    Laat mij het doen...
    Wees niet verbitterd om wat er om je heen gebeurd...
    Laat mij het zijn...
    Veeg je tranen niet weg...
    Laat mij het doen...
    Probeer niet om je pijn te verdringen...
    Laat mij het proberen...
    Doe niets waar je spijt van krijgt...
    Anders doe ik het ook...

    Love (a lot of love!!) <33333