• Ik wou gisteren al stoppen maar toen hielden Eva en Raquel me tegen en Ook Alexx, omdat hij zij dat als ik weg was hij ook niet meer terug kwam, nu kom ik hier vandaag en het voelt anders dan anders, en Ivy je weet dat ik niet zonder je kan, ik heb heel de nacht geweent en ik kwam als een zombie aan op school! Ik wil je terug en ik hoop dat ej het me vergeeft ik weet dat ik je pijn deed, maar ik denk dat ik voor het ongeluk geboren ben, ik vernam juits dat een vriendin van mij in coma ligt!!!! Alles gebeurt in een klap en ik denk dat niemand hier toch om me geeft!!!


    *He's the one.

    Char serieus! Ga niet weg, praat met Ivy maar ga niet weg! Over jouwn vriendin die in coma ligt, ik kan me inbeelde hou het voelt! Ik heb mijn beste vriendin verloren weetje. Ik wil echt niet dat dit jouwn overkomt! Jij bent niet voor het ongeluk geboren maar ik. Mijn BF is gestorven toen ze amper 8 was, mijn opa die nu kanker heeft, mijn ouders die me soms slagen en dag in dag uit ruzie maken en zo kan ik blijven doorgaan! Het enige wat ik nog heb is jij enzo en dat wil ik niet kwijt! Please, don't leave me!

    Ik huil hier nu half, om jullie ja! Ik wil jullie niet kwijt, geen van beide. Ik had vandaag al een kutdag, half ziek en toch naar school, waar natuurlijk weer idereen over mij begint te roddelen en te zeiken omdat ik mezelf ben. En nu dit!
    Ik wil jullie niet kwijt, nooit! Ik dacht dat jullie dat begrepen? Ik hoop het...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oefh, het lijkt wel een wedstrijd eigenlijk zou deze topic moeten heten

    Wie van ons allen is het zieligst.!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jullie blijven gewoon, punt uit.
    Char, die ruzie is geen reden te stoppen met Quizlet, het komt heus wel weer goed.

    je bnt niet zielig je bnt moedig en ik adoreer ej daar nog steeds om!


    *He's the one.

    AChja, wie weet het hier nog niet..!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jullie blijven gewoon, punt uit.
    Char, die ruzie is geen reden te stoppen met Quizlet, het komt heus wel weer goed.


    ik dnek het niet!!


    *He's the one.

    Mensen probeer rustig gewoon met elkaar te praten Ivy en Charissa maak elkaar niet uit en ik hoop dat jullie weer de beste vriendinnen ooit worden en niemand weg moet gaan op deze fantastische site.

    Amen.


    Take My Hand Take A Breath ...

    char plss blijf!


    I need you like a heart needs a beat

    niet gaan(huil)(huil)

    hey ik vind het erg wat er is gebeurd maar blijf sterk.
    ik weet dat jepijn hebt maar er geeft wel degelijk iemand om je.
    ik weet dat je denkt wtf wat weet zij er nu van maar ik heb ook elke dag pijn.

    blijf gewoon sterk en later komt alles weer goed

    Charissa lieve schat,

    Ik vind het heel erg vervelend voor je,maar Ivy is ook een vriendin van me,dus ik wil hier wel even buiten blijven.Nou ik hoop echt dat je niet weg gaat.Weet je nog dat ik weg wilde?Nou ik ben onderandere voor jou gebleven,dus bitte doe me dit niet aan!Ik wil dat je blijft,jij mag niet weg.Want als jij weg gaat,ga ik ook weg&dat meen ik.Jij bent hier op Q. de belangrijkste persoon die ik ooit heb ontmoet,dus Char vergeet niet: Jij weg,is ik weg...



    Bffé no matter what,toch?


    Lalalalalalalala.

    Nee niet stoppen

    Wij deedden toch een quiz samen?

    Als je weg gaan word ik geak:|

    Hey,
    Ik heb geen idee wat er is gebeurd tussen die Ivy en jou, maar ik weet haast zeker dat het niet een goede, geldige reden is om te gaan.
    Het komt vast wel goed hoor (:
    Als ze een echte vriendin is, blijft ze heus wel bij je..
    xx(H)


    all I want for christmas is a girlfriend