• Ik ben dus Jarig vandaag, zoals jullie misschien wel weten..

    Ik heb op school geen vrienden, ik kan het sinds dit jaar wel met veel meer medeleerlingen goed vinden, waardoor ik ook minder problemen hebt als het gaat om samenwerken, dus dat is heel fijn^^ Daarover had ik in het begin van het jaar een topic gemaakt, en laatst ook nog dat ik eigenlijk best wel gelukkig ben nu.
    Edit; ik heb er trouwens vrede mee dat ik geen vrienden heb op school (: Daardoor hoef ik nog niet ongelukkig te zijn, toch? (:

    Maar ik kwam dus op school en bijna niemand wist van mijn verjaardag. Ik had het wel tegen een paar gezegd, maar in mijn eerste les wist niemand het. En ik wist wel dat er minstens 4 anderen ook vandaag jarig zijn. Het meisje dat voor me zit was dus ook jarig, en iedereen haar feliciteren enzo.. En ik dacht van moet ik het nou zeggen of niet? Dus eindelijk zei ik tegen het meisje naast me dat ik ook jarig ben, en toen zei ze; Echt? Gefeliciteerd! En toen ging ze het vertellen aan o.a. het meisje voor me.. en die ook gelijk van gefeliciteerd, dus die reactie was echt positief en veel leuker dan ik me had voorgesteld!

    De les erna zat ik ook bij dat andere jarige meisje én nog een jarige jongen. De docent wist al dat dat meisje jarig was, kwam er achter dat die jongen jarig was en toen zei dat meisje van; Jaaa, en -mijn naam- ook! Dus die docent mij een hand geven, echt leuk!

    En na schooltijd gingen een aantal mensen met wie ik wel eens praat een ijsje kopen, dus ik ging gezellig mee en toen zei één van hen; Jaa, we gaan -mijn naam-s verjaardag vieren!
    Dat was echt heel gezellig.

    Ik wist na vier jaar waarin school eigenljik helemaal niet zo leuk was, niet meer hoe leuk het kan zijn, gewoon na schooltijd nog wat kletsen en van de zon genieten..

    Echt leuk
    - Ja ik dacht, laat ik nu eens wat vrolijks melden!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 20:07 ]

    Ik ben blij voor je :D Zulke dingen zijn de leukste :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat is echt superleuk voor je^^ Hopelijkbenjenunogeenbeetjeaanhetnagenieten.
    En nog gefeliciteeerd!!<3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Leuk joh! Een echt verjaardagscadeau : D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    haha bij wisten ze ook niet dat ik jarig was XD
    ik heb het de hele dag voor me gehouden vroegen ze een week erna aan mij: wanneer ben jij eigenlijk jarig? Ik: 19 mei vorige week XD

    maar heb je verder nog wel een leuke verjaardag gehad?
    wat heb je allemaal gekregen (ben ik ALTIJD nieuweschierig naar)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 17:25 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ah, wat leuk voor je. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'