• Ik heb geen idee of sommige van jullie hem al gezien hebben en ook maar willen zien, aangezien de interessemaatstaf hier behoorlijk verschild per user, maar ik was vanavond naar de cinema en ik heb The King’s Speech gezien. Ik was werkelijk waar zwaar onder de indruk van die film en het verhaallijn. Mensen die geintereseerd zijn in geschiedenisfilms rondom de 1ste en 2e wereld oorlog en de geschiedenis van bijvoorbeeld het koningshuis van Engeland, die moeten hem zeker kijken.
    -Of als je gewoon een Harry Potter die-hard bent en perse wil zien hoe Perkamentes, Bellatrix en Peter Pettigrew(Scabbers) samenwerken in een andere film! :Y)(nerd)-
    Hij heeft me echt weer aan het denken gezet en ik zag er veel herkenbare dingen in terug, van toen ik zelf nog klein was. Ik ben echt zwaar onder de indruk en raad hem jullie echt aan!

    Als jullie hem al gezien hebben, wat vond je ervan? En zo niet, wil je hem dan wel zien of denk je 'naaah I'll pass on this on'.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 23:22 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij líjkt me niet zo heeeel geweldig

    Ik heb hem gezien, en heel eerlijk, ik heb de heletijd op 'forward' gedrukt, vond er niks aan, sorry.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik wil die film zo graag zien!

    - Uncommon. Dat dacht ik op het begin ook. Maar aangezien ik dol ben op Colin en Helena als acteur en actrische moest ik hem gewoon zien en ik ben blij dat ik hem toch gekeken heb!
    - Carcass. Als het thema je echt niet aanstaat, of de acteurs, kan ik me voorstellen dat de film geen reet aan is, maar juist in deze film moest je niet vooruit spoelen, want daardoor blijft er niets meer van over. Maar het feit dat je hem al wilde vooruit spoelen, zegt wel al genoeg over dat je hem niks vond denk ik zo, hahaha.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil hem graag zien.
    Omdat ik Colin Firth gewoon een geweldige acteur vind.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 7:59 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    uncommon schreef:
    Hij líjkt me niet zo heeeel geweldig


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Natuurlijk wil ik die film zien! :'D I mean, kom op zeg.. als Colin Firth er al in speelt ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wilde em pas zien toen ik met mijn vrienden in de bios stond, maar de meeste stemmen gingen uit naar "the Hole 3D" (een film die zwaaaar zuigde -___- .. ) dus nee heb em neit gezien. =(


    ars moriendi

    Ja die film heeft een aantal oscars in de wacht gesleept. Lijkt me wel vet, en origineel.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ja die film heeft een aantal oscars in de wacht gesleept. Lijkt me wel vet, en origineel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.