• Er zit bij mij een jongen in mijn klas, en ik krijg echt soms een raar gevoel als ik naar hem kijk.
    Hij is knap - bijna alle meiden van mijn klas, zelfs de school vinden dit volgens mij - maar hij is ook meteen een grote sukkel. We praten nooit met elkaar, maar het lijkt of dat we wel een klik hebben.

    Ik liep een keer langs hem af, we keken elkaar heel lang aan recht in elkaars ogen. We bewogen nauwelijks, of ja behalve dat ik dan voorbij liep. Af en toe heb ik het gevoel dat hij naar me kijkt. Maar hij mag me niet echt. Of ja, ik weet niet. Een paar maanden niet tenminste toen snauwde hij me een paar keer af. Maar nu niet meer. Vandaag leek hij ook weer te kijken. In de grote pauze was bijna iedereen van de tafel waar ik meestal bij zit in de pauze uit. Ik ging dus bij andere meisjes zitten, en ook jongens die een tafel naast hem zaten. Ik ging zitten en hij keek me aan. Ik zag hem af en toe weer kijken.

    Ik weet het zeiktopic.


    <3

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nou, niet als ze me afsnauwen .__.
    Normale jongens snauwen het meisje dat ze leuk vinden écht niet af hoor. Ze zoeken juist contact en praten met je.


    Ik ken zat jongens die dat wel doen :X *gaat veel met jongens om*


    Happy Birthday my Potter!

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Nou, niet als ze me afsnauwen .__.
    Normale jongens snauwen het meisje dat ze leuk vinden écht niet af hoor. Ze zoeken juist contact en praten met je.

    Vind ik ook. Als mijn crush me zou afsnauwen zou het al gauw over zijn, fersure.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het beste wat je nu kan doen, is naar hem toe gaan en vragen welke oogkleur je hebt.

    Ze zeggen weleens dat jongens gemeen doen tegen de meisjes op wie ze een crush hebben.. :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    HeyIamAlice schreef:
    Het beste wat je nu kan doen, is naar hem toe gaan en vragen welke oogkleur je hebt.


    Sorry, maar ik lach best wel op deze opmerking. hahaaaa lol.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 16:51 ]


    <3

    Vind je hem niet leuk, ergens heel diep?


    Food.

    Crowd schreef:
    Vind je hem niet leuk, ergens heel diep?


    Hmm ja,


    <3

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik ken zat jongens die dat wel doen :X *gaat veel met jongens om*

    Ik ga óók veel met jongens om. 3/4 van mijn vrienden is jongen. Die snauwen nóóit iemand af hoor. Waarom gelooft niemand dat .__. Jij snauwt je crush toch ook niet af? Nou, precies hetzelfde voor jongens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat heb ik ook lol.


    We accept the love we think we deserve.

    Dat heb ik ook gehad en toen bleek dat hij verliefd op me was. Een jongen vroeg aan hem vind je Ichelle(zo heet ik in het echt) leuk hij antwoorde Ja best wel. Nou die jongen die het vroeg zei dus tegen de hele klas dat hij op mij was mijn beste vriend peste hem er de hele tijd mee en zei ook dat ik op hem was uiteindelijk zijn we nu super goede vrienden.

    Nu heb ik het ook weer met zo'n jongen die bij mij op tennis zit en die ik heel goed ken dus ik weet ook niet wat ik moet doen.


    I love you Irem

    oh god dat heb ik dus ook en die gast zit bij mij in de klas lol. En vandaga gingen we dus stoeien we waren al 5 minutjes aan het stoeien en toen zei hij ineens Hou je zoveel van me. Ik liet gelijk los en had zo een rood hoofd ik zo nee hoowr .... houd meer van je. Ik werd echt knalrood

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 17:15 ]

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik ga óók veel met jongens om. 3/4 van mijn vrienden is jongen. Die snauwen nóóit iemand af hoor. Waarom gelooft niemand dat .__. Jij snauwt je crush toch ook niet af? Nou, precies hetzelfde voor jongens.


    Nee, maar ik ken ook meisjes die dat doen. Gewoon omdat vrienden dan gaan zeggen van 'Jaaaa je vind hem leuk.'
    Dan gaan ze stoer lopen doen door hun crush dan af te snauwen. Ze willen het dan namelijk verbergen......

    Ik geloof best dat jij dat niet doet, maar sommige mensen gewoon wel. Vaak door angst voor gepest.


    Happy Birthday my Potter!

    Hobbelpaard schreef:
    Serieus wat is kijken nou.
    Hij vindt je duidelijk niet leuk als ie je afsnauwt x'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Naja weetje, op een dag kijk je heeel vaak naar verschillende mensen. Dus de kans dat twee mensen elkaars blik ontmoeten is vrij groot.

    En misschien lijkt het langer doordat je ´stuck in the moment´ zit. Ik weet niet of je er meer achter moet zoeken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Acceptance schreef:
    Dat is toch alleen goed dan, dat 'ie naar je kijkt, haha.


    hoi, jij bent leuk.