• Bijv.: ik leg altijd mijn mnms op kleur als ik ze eet en ik hang altijd de toiletrol met het papier naar binnen ofz.

    Wat zijn jou rare tikjes? laat het ff weten....

    Lijstje met tikken van anderen:
    -Ook M&M's ordenen op kleur
    -De fietsversnelling pas mogen aanpassen bij een lantaarnpaal
    -Altijd aan bijde kanten moeten kauwen, nooit aan 1 kant
    -Als 1 hand nat is, altijd de andere ook nat maken
    -Niet kunnen slapen zonder muziek
    -Het volume van de tv moet op een even getal staan.
    -Werkelijk alles moet even zijn, ik heb een hekel aan oneven getallen. Als een topic bv 3 keer beken is, klik ik erop zodat het 4 is. Soms lees ik het niet eens, het gaat me om de vieuws.
    Ook bijt ik bijn 24/7 op mijn lip en aan de binnenkant van mijn mond en wangen, mijn mond is echt helemaal kapot van binnen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 22:01 ]


    We'd be forever young, think of it!

    Ik kijk altijd op mijn telefoon. Maakt niet uit wanneer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kauw op pennendopjes, ik bijt nagels, ik kan een kwartier doen met één Twix omdat ik 'm heel raar opeet.


    It's time to be happy again.

    De gordijnen moeten altijd dicht zijn en er mag geen kiertje tussen zitten. Dalijk kijken mensen nl. door dat kiertje. Nou, liever niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik controleer minstens 10 keer of mijn wekker wel aanstaat. Wordt er 's nachts zelfs wakker van, omdat ik dan niet meer zeker weet of hij aanstaat.
    Ik moet altijd iets te doen hebben tijdens het tanden poetsen, des noods ga ik gewoon door het hele huis lopen.

    :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Spelletje spelen met de auto's wie het snelst is, ik met de fiets of zij met de auto. I can tell you, het is vermoeiend en irritant.


    live the life you love

    -Ik controleer elke avond ong 3 keer of mn wekker wel goed staat
    -Als er iets voor mn mond zit, bijv als iemand zn hele hand er tegen aan houdt of mn dekens erop liggen ofsow, hou ik op met ademen
    -Ik kan niet slapen zonder dat ik muziek heb geluisterd


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ruocco schreef:
    Ik moet altijd mijn blikje in dezelfde prullenbak op school gooien, anders raak ik geïrriteerd. Ik moet de trap bij mijn vader altijd oprennen en daarbij telkens 1 tree overslaan, en ik moet altijd op de rechter beugel van de treindeuren zitten, als daar iemand anders zit is mijn humeur gelijk verneukt.

    Ik ben raar.

    Ik moet ook altijd op hetzelfde plekje in de trein zitten,a nders ben ik slecht gezind :(.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh ik heb zó veel dingen die raar zijn.
    Ik heb dwangneurose dus moet ik veel verschillende dingen doen.
    Bijv. als ik een trap op loop moet ik zoveel treden overslaan, als ik een boek lees eerst een paar keer openen, op de fiets moet ik niet sneller of langzamer fietsen dan het tempo waarop ik dan fiets.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik bijt op de binnenkant van mijn wangen.
    Als er iemand voor me fietst, moet ik even snel mijn trappers bewegen als die persoon voor me.
    Verder weet ik het niet precies.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Op m'n pen kauwen, maar dan ook echt op al mn pennen.


    -

    Nog 1: als ik met mijn rechterbeen eerst opsta, moet ik met mijn linkerbeen eerst liggen

    en ik ga altijd random dansen als mijn benen " slapen" ook al helpt het niet ....


    We'd be forever young, think of it!

    - De fietsversnelling pas mogen aanpassen bij een lantaarnpaal: Of de versnelling op de helling persé t/m lantaarnpaal nummer 38 op 3 houden.
    - Altijd aan bijde kanten moeten kauwen, nooit aan 1 kant: Alles wat aan de ene kant gebeurd van mijn lichaam, moet bijna automatisch ook aan de andere kant. Heb ik bijvoorbeeld jeuk aan mijn rechterarm en krab ik daar even, krijg ik jeuk aan mijn linkerarm op precies dezelfde plek.
    - Als 1 hand nat is, altijd de andere ook nat maken


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik bijt op mijn wangen + de m&m's


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als ik iets aan een kant doe moet ik dat ook aan de andere kant doen. Bijvoorbeeld met mijn linkerhand maak ik een beweging dan moet ik dat ook met mijn rechterhand doen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik zeg overal Sorry op ook al is het niet mijn schuld.
    Ik moet altijd minstens 1x per uur zien hoe laat het is.


    SLOAN.