• Hallo iedreen
    Ik maak me vreselijk ongerust over de jongens van TH. Ik en mijn vriendin keken het laatst naar foto's van TH en het gaat vreselijk slecht met de jongens.
    Hier zijn een paar fto's en dit is de link die mijn vriendin stuurde
    Fantastic Anorectic?
    Bill - De stress maakt hem kapot!
    HET TIENER IDOOL IS DUNNER DAN OOIT TEVOREN. LIJDT DE TH-ZANGER AAN EEN EETSTOORNIS?
    Rondzwabberende broeken, ingevallen wangen: Op recente foto's ziet Bill Kaulitz er zo ongezond uit, dat de volgende vraag zich aandringt: heeft hij anorexia? De Tokio Hotel zanger ontkent: "Maak je maar geen zorgen om mijn eetgewoontes."
    Naar het schijnt werkt hij grote hoeveelheden fast food, pasta en milchreis naar binnen. Desondanks lopen zijn beweringen op niets uit, omdat "het is typisch voor mensen die aan anorexio lijden dat ze het ontkennen," legt Thomas Kurscheid uiit. "De zieken hebben een verkeerd beeld van zichzelf, ze geloven dat ze veel te dik zijn." Hoe dan ook, de 19-jarige claimt slechts 50 kilo te wegen. Veels te weinig voor iemand met een lengte van 1.77! (eigenlijk is het 1.83-6 ofzeau...)
    Zijn ondergewicht kan natuurlijk ook iets natuurlijks zijn (Bill: "Ik was altijd al zo slank!) of een reactie op het stresvolle leven in de schijnwerpers, een resultaat van energievragende optredens en tournees. Desondanks gaat de expert ervanuit dat het een psychologisch probleem is: "Bill's leven wordt al door managers gecontroleerd. Het is dan niet meer dan logisch dat hij de controle over zijn gewicht wilt behouden..."
    Quelle: OK

    http://img511.imageshack.us/my.php?image=dljw6.jpg
    http://www.imagebam.com/image/75bcc012858226
    http://www.imagebam.com/image/daf38412858236
    Ik maak me ongerust ovr hun wat denken jullie??




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: interpunctie, spaties etc)

    ik kan het niet lezenxD Grapje nu wel:P Ik ga nu naar huis:P

    FUCK DUDE O.O


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik denk dat ook dat hij altyd dun is geweest. me moeder is ook heel mar egt heel dus maar ze eet heel veel me oma dacht ook eerst dat ze anorexia had maar toen ze zag hoeveel ze at was ze van gedachten vranderd. ik weet het niet hij is dun jah maar ik heb hem altyd dun gevonden.... ja hij wel dunner geworden maar ik weet niet.


    My Foughts You Can't Decode

    Somige mensen kunnen eten wat ze willen zonder dik te worden.
    Dat hebben Bill en Tom.
    Een vriendin van mij heeft dat ook.
    Ze eet de god ganze dag chocola en chips.
    Maar weegt maar 35 kilo.
    En nee ze sport NIET!!!
    Daarbij rennen Bill en Tom wel tig keer het podiuim rond.
    Dus hun hebben een fçking goede conditie.
    En met al dat touren blijft dat ook wel zo.

    Dus ik denk niet dat hij geen eetprobleem heeft.
    Stel dat hij het wel heeft.
    Kunnen wij er niks aan doen.
    En is het alleen maar heel vervelend voor hem als iedereen zich er mee gaat bemoeien.

    Het is ook al heel vaak een gespreks onderdeel geweest dat hij een eetprobleem heeft.
    En hij beweerd al jaren dat hij dat niet heeft.

    Ik weet niet of jullie TokioHotelTV volgen?
    Maar daar kan je zien dat Bill een orgi krijgt bij de snoep afdeling :P
    En een anorexia pacient die heeft dat egt niet xD

    Sorry me reactie is weer eens wat aan de lange kant :$:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Anorexia kan ook tussen de oren zitten en hoeft niet perse met eten te maken te hebben.. Maar dit speelt al langer.. ik begon me af te vragen of iemand het al op begon te vallen hoe slecht het met ze ging..

    Maar wat kunnen wij eraan doen? Het is hun leven.. hun geld.. hun carriere.. Ik maak me liever druk over mezelf. Misschien dat jij dat ook maar moet doen [niet rot bedoelt] want je kunt er toch niets aan veranderen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je kan er niet echt iets aan veranderen, hé… x)
    Ik ben het eens met appelkirst :)

    Maar eh… Hoort dit niet bij het TH-forum? Moderators? xD

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Het klinkt misschien wel dom en onverschillig, maar ik maak me er geen zorgen over.
    Bill is altijd al dun of mager geweest.
    Jaa okee, toen hij ziek was, waren zijn wangen opgezwollen en dan lijk je automatisch wat dikker, maar nu hij niet meer ziek is zijn zijn wangetjes terug normaal en nu opeens heeft ie anorexia? Please.
    Ik ben magerder dan Bill, ik weeg 45 kilo, ik ben ook altijd mager geweest maakt niet uit wat ik eet. En ik heb ook geen anorexia.
    Als bill zegt dat hij eet, dan geloof ik dat. Trouwens, ik denk ook niet dat Tom, Georg of Gustav het zover laten komen als Bill anorexia zou hebben. Tom zou Bill ghewoon dwingen om te eten.Want hij houdt van zijn broertje!
    [okee dit is wat ik ervan denk, neem dit nu neit grof op, want het is niet grof bedoelt xD ]
    X LIse!

    Volgens mijl ligt het aan de stress enal. En gwn ook al het feit, hij staat toch altijd te springen enal te danse en weet-ik-veel-wat te doen op het podium...

    Zelf ben ik ook heel magerxD Ook al heb ik bv. in de laatse 7dage minstens 5 keer frit gegeten, en niet bijgekome ..xD


    Get outta my head!

    Anorexia kan ook tussen de oren zitten en hoeft niet perse met eten te maken te hebben.. Maar dit speelt al langer.. ik begon me af te vragen of iemand het al op begon te vallen hoe slecht het met ze ging..

    Maar wat kunnen wij eraan doen? Het is hun leven.. hun geld.. hun carriere.. Ik maak me liever druk over mezelf. Misschien dat jij dat ook maar moet doen [niet rot bedoelt] want je kunt er toch niets aan veranderen.

    x.


    Helemaal mee eens.
    Niets aan te doen.

    1 ding : jullie zeggen dat het onmogelijk is dat bill anorexia heeft omdat hij helemaal los ging op de snoepafdeling, maar hij kan net zo goed boulimia hebben... want dan eet je überveel maar het eindigd allemaal uiteindelijk in de wc... maar dan niet via je darmen... maar volgesmij is hij gwoon dun van zen eige en georg en gustii hebben lekkere lijve btw (A)


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik eet ook zoveel dat ik wil, en toch weeg ik maar 51 kilo terwijl ik ong. 1.75 groot ben. Het is niet omdat hij wat dunner is dat hij anorexia heeft. Trouwens, je kan aan zijn armen zien dat hij geen anorecxia heeft, anders zouden het maar dunne stokjes geweest zijn.


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Anorexia kan ook tussen de oren zitten en hoeft niet perse met eten te maken te hebben.. Maar dit speelt al langer.. ik begon me af te vragen of iemand het al op begon te vallen hoe slecht het met ze ging..

    Maar wat kunnen wij eraan doen? Het is hun leven.. hun geld.. hun carriere.. Ik maak me liever druk over mezelf. Misschien dat jij dat ook maar moet doen [niet rot bedoelt] want je kunt er toch niets aan veranderen.

    x.

    Ik ben het hier ook mee eens. Wij kunnen er tenslotte niks nada nienté aan veranderen hé... =S Ook al zou ik het wel willen, het gaat gewoon niet ^^


    Tanya is de beste.

    hij kijkt niet zo gelukkig. o.O


    AAP

    Wow =/
    Nouja ik denk wel dat Tom er echt wel voor zorgt dat Bill niks overkomt ofzo..


    I don't need words to feel those lips.

    maar wat bedoel je met aan het einde van hun latijn? Latijn is toch een gymnasium taal?


    AAP