• ik weet niet heel zeker waar het hoort maar ik vind het een soort probleem.

    hoe krijgen jullie zoveel abo's.
    ik heb al best vaak bij story's promoten gezet...

    denk je dat verhalen die niet fanficion zijn meer lezers trekken???


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Sorry hoor, maar je hebt op de story die ik zag 21 abo's. Daar kom ik maar met 1 van mijn 3 story's overheen :'D

    De meesten zetten hun story een of meerdere keren in de spotlight, en zelfs dan is het volgens mij maar een kwestie van geluk hebben en of het verhaal de meute aanspreekt :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uhh meestal gaat het erom waar de story over gaat? En oftie origneel is.


    -

    Ik heb er ook nooit veel.


    Food.

    Perish schreef:
    Sorry hoor, maar je hebt op de story die ik zag 21 abo's. Daar kom ik maar met 1 van mijn 3 story's overheen :'D



    haha ja maar dat is al een oud verhaal
    ik weet niet hoe ik daaraan ben gekomen
    maar bij mijn nieuwe story's wilt het niet lukken


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    De meeste abo's die ik heb zijn er maar 7.
    En ik heb alleen maar stories met onbekende personen.
    Dus ik denk dat dat komt omdat fanfiction meer wordt gelezen, als een story over bijvoorbeeld Justin Bieber gaat, trekt dat meer mensen aan, omdat ze fan zijn van Justin Bieber. Stories met onbekende personen zijn moeilijker om te vinden en mensen doen er vaak ook niet de moeite voor om ze te zoeken. Maar dat betekent echt niet dat stories met veel abo's beter zijn dan stories met minder abo's.
    Trouwens, de stories uit mijn abo lijst die in totaal de minste abo's hebben, vind ik ook juist het beste! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    het hangt van het onderwerp af of de juiste mensen het zien.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Het ligt aan heel veel verschillende dingen.
    Ten eerste is het belangrijk dat je een goed verhaal hebt. Het moet origineel zijn, en mensen aanspreken. Heel veel mensen hier op Q houden van liefdesverhalen.
    Ten tweede worden fanfictions veel meer gelezen dan gewone verhalen. Als je graag een eigen verhaal schrijft moet je dat zeker doen, maar fanfic is gewoon populairder hier.
    Ten derde zullen stories met goede spelling en interpunctie waarschijnlijk meer gelezen worden dan die zonder hoofdletters, bijvoorbeeld. Ook de zinsopbouw en alinea's zijn belangrijk, want anders leest het gewoon niet lekker en zullen mensen snel stoppen.
    Ten vierde zullen stories waarschijnlijk meer gelezen worden als je ze in de spotlight zet, en reclame maken op het forum helpt ook.
    En verder moet je niet verwachten dat je na vijf hoofdstukken al 50 abo's hebt. Dat gebeurt maar bij een handjevol stories, en ik denk dat dat die zijn met het meeste geluk, en niet altijd per se die die het beste zijn geschreven. Je moet gewoon geduld hebben, er komen vanzelf meer lezers. Hoe vaker je story gelezen wordt, hoe meer mensen ervan weten, en hoe sneller er nieuwe lezers zullen komen. Dus het duurt gewoon een tijdje, heb geduld. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er ook niet veel, ik heb 11 verhalen en die hebben
    16, 21, 22, 24, 25, 26, 28, 28, 34, 26 en 38
    abo's


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    sommige verhalen trekken de mensen meer aan maar stuur me maar een pb met daarin de link naar je storie


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    mooi dan weet ik al wat me te doen staat.
    namelijk mijn zelfverzonnen liefdes verhaal online zetten(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Als iemand een goed verhaal schrijft dan krijg je bij andere verhalen van die schrijver ook meer abo's gewoon omdat de mensen weten dat het goed is. Fanfiction speelt ook een belangrijke rol, want mensen zoeken vaak stories over een bepaalde persoon. De spotlight helpt ook, maar niet zo zeer bij mij. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?