• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Tango - Kim - WAG van Fernando Torres.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Stekelenburg - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.

    Nummer 50! Jubileum _O_

    * Claire aka Stekelenburg opent 51.
    Username verandering doorgeven svp.


    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 11:04 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben zo ontiegelijk blij. En echt Claire, die foto brengt een reuze glimlach op mijn gezicht. Ik ben zo trots. Ik vind dat als het Nederlands voetbalelftal speelt, dat het toch wel het leukste is van al het voetbal. Vind ik dan hé.

    Alleen nu twijfel ik wel vet hard. Ik had een idee voor een verhaal en wou die met Fernando Torres doen maar Rafael van der Vaart zou ook leuk zijn. [En nee, ik ga niet allebei doen, denk ik]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Gracious schreef:
    Tot zooooooo, en Elena je had weer eens gelijk hoor!

    Ik heb altijd gelijk -gayhand-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hahhahaha, btw Here I am Again ;3 hahah,
    omg geniaaal ik bloemen halen en die man begreep me niet toen ik zei; die me vader altijd haalt, dus ik zeg zo 10x me pa's naam x'] zegt die; zo ben jij de dochter dan, dat zie je niet x'] IEDEREEN vind dt ik op me pa lijk maarja x']


    Y'all been to Nashville?

    xNavasaholic schreef:
    Hahhahaha, btw Here I am Again ;3 hahah,
    omg geniaaal ik bloemen halen en die man begreep me niet toen ik zei; die me vader altijd haalt, dus ik zeg zo 10x me pa's naam x'] zegt die; zo ben jij de dochter dan, dat zie je niet x'] IEDEREEN vind dt ik op me pa lijk maarja x']

    Hahaha!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb trouwens aankomende twee weken tentamens, dus ik denk dat ik minder ga schrijven


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    Ik heb trouwens aankomende twee weken tentamens, dus ik denk dat ik minder ga schrijven

    Ik heb op mijn verjaardag tentamens en die twee dagen erna, shit life. Maar ben je ook minder op Q? ):


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik heb op mijn verjaardag tentamens en die twee dagen erna, shit life. Maar ben je ook minder op Q? ):


    Ik zit nog in de derde, omdat ik ben blijven zitten -.- ik heb wel PTA's maandag en dinsdag waar ik na me wedstrijd voor ga leren 8] haha


    Y'all been to Nashville?

    Gracious schreef:
    (...)
    Ik heb op mijn verjaardag tentamens en die twee dagen erna, shit life. Maar ben je ook minder op Q? ):

    Nee dat denk ik niet :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John



    Dezee moest ook nog even komen :9~


    Y'all been to Nashville?

    Ik ga eteeeeeeeeeeeeeeeeeeen (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    HAHA, buldje. Ik vind het altijd leuk wanneer voetballers dat doen 8D.


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    HAHA, buldje. Ik vind het altijd leuk wanneer voetballers dat doen 8D.


    Hahahah echt hea x'] Mee too :9~ omg shoottie, moet nog eten, owhh w8 heb ik al gedaan x'] tering ik ben zenuwachtig, eerste wedstrijd en ik weet zeker dt ik het ga verneuken x'D


    Y'all been to Nashville?

    Btw Jesús deed mee in het buldje, zie je hij staat 'jump'klaar ':9~


    Y'all been to Nashville?

    xNavasaholic schreef:
    (...)

    Hahahah echt hea x'] Mee too :9~ omg shoottie, moet nog eten, owhh w8 heb ik al gedaan x'] tering ik ben zenuwachtig, eerste wedstrijd en ik weet zeker dt ik het ga verneuken x'D

    Wat voor wedstrijd btw?:9~


    Everything is worse without music.

    Gracious schreef:
    (...)
    Wat voor wedstrijd btw?:9~


    Voetball, daahhh (aa) haha x'] nee maar ik train alleen nog maar mee, is Dames 1 en ik betaal nog niet en het is eig 18+ en ik ben 15 x'] maar vandaag vriendschappelijk en me Opa, Vader, Zusje en miss nog wat mensen komen kijken o.O ik ga het zoo zwaar verneuken dus ;S


    Y'all been to Nashville?