• Als je verliefd was op een jongen, maar je mag zijn vrienden niet(en andersom)?

    Mij overkomt het altijd dat ik op jongens word die vrienden hebben die mij niet mogen(en die jongen mag mij wel x|)

    dat had ik,tot dat ze me echt leerde kenne x'D


    don't Worry...Be gay.

    dat had ik ook:S
    in de brugklas; was stapel op een jongen alleen mocht zijn vrienden niet (zij mij ook niet, en nog steeds niet^^) Wij hadden er ons niks van aangetrokken; en die vrienden draaiden naar een tijdje weer bij. en toen ging het uitxD
    (woe! hier heb je nu heel veel aan:$¬¬)


    I am an idiot, I move.

    wat kan jij die jongens nou schelen?? het gaat toch om jou en die jongen? liefde kan niemand scheiden :X

    dat had ik ook:S
    in de brugklas; was stapel op een jongen alleen mocht zijn vrienden niet (zij mij ook niet, en nog steeds niet^^) Wij hadden er ons niks van aangetrokken; en die vrienden draaiden naar een tijdje weer bij. en toen ging het uitxD
    (woe! hier heb je nu heel veel aan:$¬¬)
    Das het probleem, ik wil nooit met jongens die zulke vrienden hebben. Ik heb daarom ook een keer een jongen afgewezen, terwijl ik hem best leuk vond x|

    Makkelijker gezegd dan gedaan x|

    ik heb dat ooit ook is gehad maar die jongen heeft toen gekozen voor zijn vrienden
    weet die jongen wat je voor hem voelt