• Ik wil een SUPER orgineel idee =DD
    dus heb je een idee let me know =DD
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Jaaa! ^^

    Oke tell me :D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb er meerdere XD
    1. De vakantieliefde
    Gaat over een meisje dat afscheid neemt op vakantie van een onbekende jongen, en als ze thuis komt, wacht haar vriendje weer op haar, maar ze weer niet zeker of ze nog van hem houd en zoekt de onbekende jongen op
    2. I wish I was more like her
    Over een meisje die ooit iets had met Tom Kaulitz, maar haar 'perfecte' zus pakte hem af.

    Heb je nog meer ideeen of iet :O!!
    die van de vakantie liefde bestaat al xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb er meerdere XD
    1. De vakantieliefde
    Gaat over een meisje dat afscheid neemt op vakantie van een onbekende jongen, en als ze thuis komt, wacht haar vriendje weer op haar, maar ze weer niet zeker of ze nog van hem houd en zoekt de onbekende jongen op
    2. I wish I was more like her
    Over een meisje die ooit iets had met Tom Kaulitz, maar haar 'perfecte' zus pakte hem af.

    Nog bij de tweede als extra, doordat ze de broertjes Kaulitz zoveel mogelijk probeert te ontwijken, merkt ze niet hoe erg Bil haar aandacht probeert te trekken.

    Heb je nog meer ideeen of iet :O!!
    die van de vakantie liefde bestaat al xD
    Echt waar? xD Hij kwam ineens in de nacht bij me op ^^

    maak een serie over een one night stand.
    maar vanplaats dat die jonge u gebruikt,
    gij de jonge...
    en die word dan verliefd op u n_n

    Ik heb er meerdere XD
    1. De vakantieliefde
    Gaat over een meisje dat afscheid neemt op vakantie van een onbekende jongen, en als ze thuis komt, wacht haar vriendje weer op haar, maar ze weer niet zeker of ze nog van hem houd en zoekt de onbekende jongen op
    2. I wish I was more like her
    Over een meisje die ooit iets had met Tom Kaulitz, maar haar 'perfecte' zus pakte hem af.
    oeh ik weet nog wat bij de 2e dan drijft die ex haar zus tot het uiterste. Tot die zus er gek van word :Y)

    Nog meer ideeen :O!! er zitten egt leuke tussen :D:D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik had een idee, maar die kan ik me niet goed herinneren. Er zijn zoveel verhalen over dat je een geest bent en dan verlieft word op Tom of Bill, maar dan andersom, dat hun de geesten zijn, en jij nog levend!

    Woow das heel vaag xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Jaa XD

    Ik heb een idee =DD
    een zwerver


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    of,of,of...
    [ik ga bill en tom als voorbeeld pakken]
    tom heeft een vriendin,en dus die vriendin van tom en dan bill kunnen het niet met elkaar vinden en haten elkaar uit het dieptste van hun hart..tot ze op een ochtend wakker worden in elkaars lichamen en tom er niets van weet.

    IK HEB HET :|!!!!!!!!!!!!!!
    ik ga LIEVER VERLIEFD VERQUIZEN!!!!


    keep talking shit your makin me famous ['L]