• Ik zie heel vaak stories voorbij komen die iets als 'sold [16+]' in de naam hebben staan. De stories die in de top komen zijn vaak sexueel getint of voor een bepaalde artiest. Nu vraag ik me dus af: wat maakt een verhaal nou populair?

    Ik heb veel verhalen uitgeprobeerd die in de top staan. Ik kan echter niet zeggen dat ze mij bijzonder boeien. Vaak zijn ze in matig Nederlands geschreven en ik zie 1 ding dat ze allemaal overeen hebben: ze hebben een shockerende factor.

    In het ene verhaal is er een meisje een hoer, in een ander verhaal wordt iemand vijfvoudig vermoord, dan zijn het twee broers die het met elkaar doen of een leraar en een student - trekt jullie dat aan? Is het leuk om over zulke dingen te lezen? Want als jullie willen dan schrijf ik een gigantisch shockerend verhaal voor jullie. It's your call honeys.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Niet alle storys die in de top 5 staan zijn matig geschreven.


    <3

    En het is bij alle mensen anders. Sommige lezen graag 16+, Justin Bieber, Tokio Hotel. Niet iedereen heeft dezelfde smaak.


    <3

    Ik denk dat de users meer van het foute houden, stiekem 16+ verhalen lezen en erna over fantaseren.
    Ikzelf hou er niet van, gewoon een goed geschreven verhaal met een interessante inhoud is voldoende. =)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Vaynese schreef:
    Ik denk dat de users meer van het foute houden, stiekem 16+ verhalen lezen en erna over fantaseren.
    Ikzelf hou er niet van, gewoon een goed geschreven verhaal met een interessante inhoud is voldoende. =)


    They fell in love, didn't they?

    Vaynese schreef:
    Ik denk dat de users meer van het foute houden, stiekem 16+ verhalen lezen en erna over fantaseren.
    Ikzelf hou er niet van, gewoon een goed geschreven verhaal met een interessante inhoud is voldoende. =)


    Alleen maar tranen van geluk

    expletive schreef:
    Niet alle storys die in de top 5 staan zijn matig geschreven.

    Dat zei ik ook niet. o w o


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ze staan in de top 5 om een reden; de stories worden goed gevonden, en dus gekudo't waardoor ze daar komen te staan.
    Dan lijkt het me dat de onderwerpen waarover de stories gaan 'leuk' gevonden worden.
    Trouwens, over dat ze in matig nederlands geschreven zijn. Dat is jouw mening, en waarschijnlijk niet die van iedereen, dus er moet eigenlijk 'ik vind' voor, vind ik dan. (:

    Dit is trouwens niet aanvallend of boos bedoeld hoor, gewoon mijn mening. (:

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 18:50 ]


    Opgeven is geen optie.

    Ik snap inderdaad wat je bedoelt.
    Ik heb ging ook eens die stories langs, en ik las een verhaal - geen idee waar het over ging, maar wel iets shockerend - en dat vond ik echt waardeloos geschreven, maar toch had het 200 abo's.
    Tja, dan snap ik het ook niet meer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Dat zei ik ook niet. o w o


    sorry, zo kwam het op mij over.


    <3

    Birthday schreef:
    Ze staan in de top 5 om een reden; de stories worden goed gevonden, en dus gekudo't waardoor ze daar komen te staan.
    Dan lijkt het me dat de onderwerpen waarover de stories gaan 'leuk' gevonden worden.
    Trouwens, over dat ze in matig nederlands geschreven zijn. Dat is jouw mening, en waarschijnlijk niet die van iedereen, dus er moet eigenlijk 'ik vind' voor, vind ik dan. (:

    Dit is trouwens niet aanvallend of boos bedoeld hoor, gewoon mijn mening. (:


    Ja, maar als ik iets schrijf dan is het ook mijn mening. Ik hoef niet overal 'ik vind' voor te zetten, want als ik iets schrijf dan hoor ik daar zelf achter te staan en dan kun jij het natuurlijk altijd oneens met mij zijn. c: Als ik zou schrijven "graas is blauw" dan is dat mijn mening, en dan kun jij zeggen dat het niet zo is en mij erop wijzen dat er of iets mis is met mijn hoofd of dat ik waarschijnlijk kleurenblind ben en enkel naar buiten hoef te gaan om het te testen.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    expletive schreef:
    (...)

    sorry, zo kwam het op mij over.

    no problem. c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    EnviousHeart schreef:
    (...)

    Ja, maar als ik iets schrijf dan is het ook mijn mening. Ik hoef niet overal 'ik vind' voor te zetten, want als ik iets schrijf dan hoor ik daar zelf achter te staan en dan kun jij het natuurlijk altijd oneens met mij zijn. c: Als ik zou schrijven "graas is blauw" dan is dat mijn mening, en dan kun jij zeggen dat het niet zo is en mij erop wijzen dat er of iets mis is met mijn hoofd of dat ik waarschijnlijk kleurenblind ben en enkel naar buiten hoef te gaan om het te testen.


    Oké oké, ik snap je punt. Nouja, dan ben ik het oneens met je. (:


    Opgeven is geen optie.

    Vaynese schreef:
    Ik denk dat de users meer van het foute houden, stiekem 16+ verhalen lezen en erna over fantaseren.
    Ikzelf hou er niet van, gewoon een goed geschreven verhaal met een interessante inhoud is voldoende. =)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Birthday schreef:
    (...)

    Oké oké, ik snap je punt. Nouja, dan ben ik het oneens met je. (:

    Dat mag. We leven in een vrij land, dus moet je je eigen mening kunnen hebben, niet waar?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Dat mag. We leven in een vrij land, dus moet je je eigen mening kunnen hebben, niet waar?


    Daar ben ik het wel mee eens. ;P


    Opgeven is geen optie.