• Omg, ik flipte helemaal toen mijn moeder dat vertelde. Want mijn oma's zus woont in Stratford, twee straten van Justin vandaan(!!!!). En toen zei ze nog eens dat ze Pattie (moeder) kende, en dat haar schoonzoon bevriend was met Justin en Pattie. En toen ging ik vrijwel dood. Ik vind 't zo cool.

    ~ Als jullie 't niet geloven, reageer dan niet. Waarom zou ik hierover liegen?

    [ bericht aangepast op 29 maart 2011 - 16:19 ]


    live the life you love

    ga gewoon een keer na je oma toe, miss zie je hem wel ? ahah :D


    I solemny swear i am up to no good

    Oeh, cool. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zaida schreef:
    Omg. Ik ga bij jou oma's zus op bezoek, haha.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik 'ken' een meisje op quizlet die een oma heeft die een zus heeft die Justin Bieber kent. Jaa.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ghehe, regel gelijk 2 handtekening als het mag haha (a)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 12:41 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Socrates schreef:
    Awesom. Ergens, ook al hou ik niet van Bieber. Maar wat gemeen dat ze geen handtekening willen regelen o-0


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Wuut Ö Awesome!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nienke, dude. Wij gaan snel naar Stratford en jou oma helpen met de weg oversteken naar Pattie en dan wachten, en dan ga jij flippen en dan ga ik Justin dom aankijken want ik ben geen obsessed fan. Maar dan ga ik wel lachen met jou en dan ga jij met hem trouwen en dan leef je nog lang en gelukkig

    ~ Fantasie speelt op.


    We accept the love we think we deserve.

    Dat is wel epic. Haha.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    o ja w8 hij zit in rotterdam in ahoy ofzo nog geen 10 km van mij vandaan moet onderduiken hij gaat meschien ook in een hotel in spijkenisse over n8en o_0 en ik woon in spijkenisse


    Shoganai i ne~

    Cool ^^


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wow, Als ik fan van Bieber was en het bij mij gebeurde zou ik zo lief zijn tegen mijn oma dat ze me wel MOET bregen x'D
    BTW erg cool !!!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 19:55 ]

    dat is best wel cuwl :P
    al ben ik geen jb fan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    de nicht van mijn oma woont daar ook. Maar zij heeft hem nog nooit ontmoet (:


    Save me from myself.

    Arme zus van je oma, die heeft dan geen moment rust.


    SLOAN.