• Ik droomde vanacht dat ik een 4ling kreeg, echt super raar! Dromen hebben toch altijd betekenissen ? wat zou mijn droom betekenen ?:Y)

    Wat hebben jullie gedroomd vanacht ?

    xx<33.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Niks. ik kon niet slapen.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Vergeten.. maar mij kennende zal het wel weer iets raars zijn geweest. :')


    ars moriendi

    Dat mijn vader doodging, raar genoeg werd ik huilend wakker :'D

    Dat je je liefde over vier personen moet verdelen?
    Of dat je moet kiezen uit vier personen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Perish schreef:
    Dat mijn vader doodging, raar genoeg werd ik huilend wakker :'D
    Dat heb ik ook eens gehad, en mijn broer ging toen ook dood, had met de tweede wereld oorlog te maken ofso ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Believers schreef:
    Dat je je liefde over vier personen moet verdelen?
    Of dat je moet kiezen uit vier personen.
    Dat kan wel een beetj kloppen,dat ik of voor mijn 3 vriendinnen moet gaan of voor een jongen ken hm niet super goed


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Mijn dromen komen echt altijd uit maar ik droomde dat:


    Ik met een leuke jongen aan het zoenen was en dat we verkering hadden (ookal hebben we al verkering in echt echt)


    I love you Irem

    Meestal betekent geboorte van kinderen in je droom, een nieuwe fase, een nieuw begin of iets anders dat 'begint'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik droomde dat mijn twee katten samen echt heeel veel kittens hadden gekrechen. Er kwamen er steeds meer bij. XD


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Nevada schreef:
    Meestal betekent geboorte van kinderen in je droom, een nieuwe fase, een nieuw begin of iets anders dat 'begint'
    Wat voor nieuws zou er kunnen komen dan ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Wat voor nieuws zou er kunnen komen dan ?

    Hoe moet ik dat weten?
    Like, ik ken jouw leven niet, en dromen zijn heel erg persoonlijk. Het zou ook wat anders kunnen betekenen of zelfs geen betekenis hebben.
    Maar misschien leer je nieuwe mensen kennen, of ontwikkel je andere gevoelens voor mensen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    (...)
    Hoe moet ik dat weten?
    Like, ik ken jouw leven niet, en dromen zijn heel erg persoonlijk. Het zou ook wat anders kunnen betekenen of zelfs geen betekenis hebben.
    Maar misschien leer je nieuwe mensen kennen, of ontwikkel je andere gevoelens voor mensen.
    haha dat is waar, oke tank you voor de hulp <33.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik heb vanacht gedroomd dat ik bij een concert was van MakeBelieve (een band dus) en toen mocht ik op het podium mee zingen maar toen ik ging zingen liep heel de zaal weg(cat) en toen was de band boos op me (cat)


    My heart is yours and so am I

    Ik had gedroomd dat ik aan een slangenplaag, een spinnenplaag en een rattenplaag ontsnapte.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gisterennacht wel iets raar gedroomd, namelijk dat mijn voormalige leerkracht Wiskunde stierf doordat hij tussenbeiden was gekomen in een gevecht tss leerlingen, en toen is hij in het ziekenhuis aan zijn verwondingen gestorven.
    Maar daarna heb ik wel leuk gedroomd hoor, dat ik in de taverne waar ik werk iets ging gaan drinken :)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!