• Ik droomde vanacht dat ik een 4ling kreeg, echt super raar! Dromen hebben toch altijd betekenissen ? wat zou mijn droom betekenen ?:Y)

    Wat hebben jullie gedroomd vanacht ?

    xx<33.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik durf de wedden dat het over Anna Torv, puppies, en een parallel universum ging : D


    Your call, Detective Shinypants.

    Als je droomde dat je zwanger was van die vierling;
    Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 18:49 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Wounded schreef:
    Als je droomde dat je zwanger was van die vierling;
    Als je droomt dat je zwanger bent, suggereert dit dat jezelf of een aspect uit je persoonlijke leven aan het ontwikkelen is. Mischien ben je nog niet gereed om er over te praten of naar te handelen. Het kan tevens een verwijzing zijn naar het ontstaan van een nieuw idee, richting of doel.


    Waar vond je dat?

    Ik heb iets vaag gedroomd, maar ik weet niet meer wat. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb ook ooit zoiets gedroomt!!!
    elke nacht droomde ik dat ik zwanger was tot ik ging bevallen.
    en daarna stopte het echt vaag.
    ik kreeg een meisje(baby)

    maar goed nu je vraag..
    ja dromen kunnen ene betekenis hebben, tegen mij zeiden ze toen hier op Q dat het zou komen omdat je verlangd naar een baby (maar bij mij klopt dat niet want dat doe ik nog niet)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    owja en nu wat ik deze nacht droomde :)

    ik droomde dat ik de folders aan het doen was... met snoep... en toen kwam er een auto echt een hele mooie. maar toen transformeerde hij tot ene hele grote slang zo een als die van harry potter... en toen werd ik GELUKKIG wakker want ik wilde niet weten hoe het afliep


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Over een schilder, die mij de schoonheid van zijn kunst lied zien.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Perish schreef:
    (...)

    Waar vond je dat?

    http://www.droominfo.nl/ Deze website! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    xjustxmyself schreef:
    Ik heb gisterennacht wel iets raar gedroomd, namelijk dat mijn voormalige leerkracht Wiskunde stierf doordat hij tussenbeiden was gekomen in een gevecht tss leerlingen, en toen is hij in het ziekenhuis aan zijn verwondingen gestorven.
    Maar daarna heb ik wel leuk gedroomd hoor, dat ik in de taverne waar ik werk iets ging gaan drinken :)


    (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik heb gedroomd dat ik naar het strand ging met een paar vriendinnen, en toevallig heb ik die droom net waargemaakt, en hadden we ook nog precies dezelfde kleren aan als in mijn droom. ;o


    Opgeven is geen optie.

    Ik droomde dat er enge beesten over mijn plafond liepen terwijl ik probeerde te slapen. En daarna dat we op een cruise gingen om lijken te bekijken. Yaay!


    Felix

    Ik had een hele enge droom, die ik al wekenlang iedere nacht heb.
    Ik ben helemaal alleen, en het is donker. Ik hoor niks en kan alleen vaag wat vormen onderscheiden. Ik roep kei hard maar niemand hoort me.. Ik ben helemaal alleen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hahaha. Ik droomde een keer dat ik zwanger was, en toen zag ik mezelf ook echt met zo'n dikke buik lopen. ik ging niet bevallen maar ik liep er wel constant mee rond in mijn buik. En ergens voelde dat best wel leuk x)


    Sometimes it's best not to care.

    Eh, can't remember it.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik had gedroomd dat ik ergens was en toen ging ik weer naar huis. Toen ik thuis was ging ik op msn met mijn vriend en hebben een heel raar gesprek gehad toen. Echt heel vaag.