• Ik droomde vanacht dat ik een 4ling kreeg, echt super raar! Dromen hebben toch altijd betekenissen ? wat zou mijn droom betekenen ?:Y)

    Wat hebben jullie gedroomd vanacht ?

    xx<33.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik droomde vannacht dat ik een zoontje had, net geboren. Ik fietste samen met mijn moeder door een dierentuin. We plaatsten de fietsen in de trein en op de fietsen zaten kinderzitjes. Op het spoor lagen gekleurde eieren en die waren speciaal of zo. En de trein reed onderdoor het water met de zeedieren erin. Ik moest een naam verzinnen voor mijn zoontje, maar toen viel ik in slaap in mijn droom en werd wakker in het echt. De baby was zo lief!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Uhh geen idee te wazig wat ik had gedroomt?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik droomde over Toby Turner, geloof ik.. maar ik droom vaker over hem, haha.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik droomde dat ik een relatie had met mn crush en dat we zoenden op school :D

    Ik heb geen idee wat het betekent (:

    Ik droomde laatst over mijn crush, en elke keer als hij me aanraakte, mn schouder of hand of zo, dan voelde ik de kriebels door mijn buik heen suizen en werd ik er bijna wakker van <3 fijne droom.


    Destroy what destroys you.

    Over een vriendin van school, dat ze weer heel blond haar had en dat de punten rood waren geverfd. Dat is alles wat ik me herinner :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb altijd hele rare dromen:
    -olifanten die in slangen veranderen en die ik kwijtraak in een modderpoel
    -een tsunami van speculoos

    Vandaag droomde ik van het verhaal Sold... ik droomde dat ik de hoofdpersoon was. Het was niet zo leuk.

    dit is trouwens een droomwoordenboek: http://www.droominfo.nl/


    Alis volat propriis

    Ik had gisteren een leuke droom!<333


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kuyt schreef:
    Vergeten.. maar mij kennende zal het wel weer iets raars zijn geweest. :')


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dat mn allerbeste vriendin overleed?(huil)

    Ik weet het niet meer...
    Maar laatst droomde ik over mijn broertje en crush/gewoon vriend en eerst verdween mijn crush spoorloos en daarna mijn broertje...
    het was echt eng en het deed echt pijn...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Mijn droom was heel vaag ;x
    ik was op zee in een schip en ik moest mensen verslaan in een soort spel door ze te vermoorden :0
    en ik ben helemaal niet agressief :C


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Vannacht weet ik niet meer. Maar laatst droomde ik dat ik aan het springen was (?) en toen onthoofd werd. Mijn hoofd rolde weg en mijn lichaam bleef doorspringen. Toen kwamen ze elkaar bij een bushalte weer tegen. :Y)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik heb een keer gedroomd dat mijn zus mijn broer en ouders heeft vermoord .
    Door een soort schaar mes achtig sterrige ding in de rug te gooien. En een tas op de hooft te zetten als ze liggen zodat de schedel breekt. En dat je dan dood ben.Mijn zus zou mij niet vermoorde :Y). Toen kwam de vriendin van mijn zus mij halen! ik wilde nog weg rennen en toen was ik dood :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Weet ik niet. Ik kan het me niet herinneren. :X


    Cry me a river, build a bridge and get over it!