• Waarschijnlijk zijn hier al Topic's over maar dat boeit me niet!! Wat wil jij later als beroep?

    Ik: Auto Monteur (Ja ik ben een meisje en So What?!)

    Ik zit in een band samen met Julia&Nicol,en ja je raad het al.We willen beroemd worden x3.Nouja als dat niet lukt,dan ga ik verder met acteren of modellenwerk.


    Lalalalalalalala.

    Ik wil graag iets met kunst gaan doen het liefst iets tekenen , Anders probeer ik het ook van SWEETxQUEEN dat lijkt me ook echt super tof. [ en BTW ik ben niet zo geweldig voor modellenwerk maar misschien word het wat XD ik ben niet de lelijkste :P]


    Because Nobody Love's

    Modellenwerk lijkt mij echt kut maarja. Ik kan goed acteren zeggen mensen en mijn mawilt dat ik actrice word maarja. Ik wil auyto-monteur worden en anders journalist

    x] Modellenwerk is coewl hoor^^


    Lalalalalalalala.

    x] Modellenwerk is coewl hoor^^

    Ja de hele tijd stilstaan en lekker anorexia krijgen enzo en 10 kilo wegen,geweldig >.<

    (...)
    Ja de hele tijd stilstaan en lekker anorexia krijgen enzo en 10 kilo wegen,geweldig >.<



    Echt niet x] sommige modellen zijn ook gewoon of dik hoor x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Echt niet x] sommige modellen zijn ook gewoon of dik hoor x'D

    Alsnog vind ik het kut en tuttig. iK wil gewoon auto-monteur worden. En dan ben ik het enigste meisje van de hele school die dat wilt o_O
    Schijt

    Iets met muziek

    o.O ik wil dierenarts worden :$
    Hihi en anders iets met muziek of fotografie :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    Er zijn drie dingen die ik momenteel wel zie zitten later namelijk: zangeres in een band, actrice of schrijfster:)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    EEUY IK BEN ZANGERES IN EEN BAND =D en ik kan goed acteren x]


    Lalalalalalalala.

    Ikke wil styliste worden =D

    Of iets met Muziek :D

    psychologe ofzo... naja; ben over 3 jaar en heel veel maandjes klaar met school... dus tijd genoeg om er over na te denken:D


    I am an idiot, I move.

    Gitarist en/of zangeres


    Run, run, her kiss is a vampire grin...