• Hallo,


    Vandaag was vr mij de tweede dag van school. En ik had mij klas al niet graag. Maar vandaag was echt heel erg. Ze hebben mij helemaal uitgescholden. Ik ga nu weg uit die klas. Maar nu is m'n vriendin boos omdat ik wegga. Maar ze heeft nog andere toffe mensen er zitten.Maar ik was er echt niet gelukkig. Wat moet ik nu doen met m'n vriendin?


    It's all for you, my butterfly.

    Uuh, als je je er écht zee slecht bij die klas doet en je word uitgescholden zou ik je wel gelijk geven dat je uit de klas weg gaat. En dat moet je vriendin wel begrijpen. Als het een échte vriendin is tenminste. Praat er eens over met haar. En naja dan zie je wel.

    Sterkte (flower)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Uuh, als je je er écht zee slecht bij die klas doet en je word uitgescholden zou ik je wel gelijk geven dat je uit de klas weg gaat. En dat moet je vriendin wel begrijpen. Als het een échte vriendin is tenminste. Praat er eens over met haar. En naja dan zie je wel.

    Sterkte (flower)


    Ben ik mee eens


    I need you like a heart needs a beat

    Uuh, als je je er écht zee slecht bij die klas doet en je word uitgescholden zou ik je wel gelijk geven dat je uit de klas weg gaat. En dat moet je vriendin wel begrijpen. Als het een échte vriendin is tenminste. Praat er eens over met haar. En naja dan zie je wel.

    Sterkte (flower)

    Dank je ^^
    Ik ga morge nog is met haar praten


    It's all for you, my butterfly.