• Het lijkt me echt leuk om zo'n kleding style te hebben. Maar ik zou niet weten waar ik het moet kopen(krul). Weten jullie het misschien ? Want meestal vind je bij h&m en die shit beetje normale kleding, right ? En wat vinden jullie van die style ?

    x<3.


    ps. Dit is nog aardig normaal, maar kon geen ander voorbeeld vinden.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 13:05 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    En wat is de prijs er ongeveer van ?(krul)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Ehm soms wel jaa, als het vertrouwt is x'D


    Topshop en Asos, dat is werkelijk hemel. :3 Maar helaas, mijn moeder doet niet aan online shoppen. :x


    wth.

    Ik ken ook zo'n meisje van lookbook en die heeft veel van haar kleding uit tweedehands winkels maar het staat haar echt prachtig omdat ze goed kan combineren. :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Quixotic schreef:
    (...)

    Topshop en Asos, dat is werkelijk hemel. :3 Maar helaas, mijn moeder doet niet aan online shoppen. :x


    En de bonprix :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Of weetje, je kan ook naar Lookbook gaan en kijken waar zij hun kleding kopen, daar heb je vast ook wel wat aan. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Topshop en Asos, dat is werkelijk hemel. :3 Maar helaas, mijn moeder doet niet aan online shoppen. :x
    Hahah oke, mijn moeder is er ook geen voorstander van ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het is echt zo niet mijn stijl... Ik houd niet van rokjes en dat soort dingen en grote kraalkettingen.
    Mijn nicht heeft wel zo'n soort stijl, maar die combineert inderdaad gewoon veel dingen, H&M heeft vast wel zulk soort dingen, misschien Zara of Newyorker? Maar je kan ook gewoon een keer kijken in winkels waar je anders nooit komt, of je kijkt gewoon een keer op een markt of zo. Je moet er denk ik echt naar op zoek gaan.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga zo in me kast kijken of ik wat een beetje kan combineren (krul)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat is gewoon de kleding die nu in is.
    Die kun je.. overal krijgen? ;d


    I live for the applause, you will die for it.

    Voor kettingen enzo moet je markten proberen.
    Of zelf maken, dan heb je ook precies wat je wilt. Is ook nog eens heel leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die stijl is inderdaad heel mooi, maar wat nog fijner zou zijn, is je eigen stijl maken ^^ (niet slecht bedoeld). Je moet gewoon goed op zoek gaan in winkels en kleren combineren, naar jou smaak.


    -

    dat derde t-shirtje lijkt verdacht veel op eentje uit de WE kijk daar eens (A)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    De laatste is het mooist vind ik


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Springfield schreef:
    Die eerste foto is mooi!


    None but ourselves can free our minds.

    De bekende Tumblr fashion 8D.


    Everything is worse without music.