• In mijn nieuwe kamer heb ik een grote muur, die ik wil beschilderen. Ik wil er zinnen uit liedjes op schilderen, en muzieknoten erom heen. Nu zoek ik zinnen uit songteksten. Heb jij een zin uit een songtekst, of een stukje uit een songtekst, die je heel mooi vindt? Post hem hier! Wel graag met het liedje en de artiest erbij. Alvast bedankt!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik weet er altijd heel veel als ik muziek luister, maar nu kan ik natuurlijk op geen enkele komen...
    Maar misschien kun je gewoon nummers googlen die je zelf leuk vindt, dan kom je vanzelf leuke liedteksten tegen. Bovendien is het dan persoonlijker dan als je zinnen op je muur schildert van nummers die je misschien helemaal niet luistert. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik weet er altijd heel veel als ik muziek luister, maar nu kan ik natuurlijk op geen enkele komen...
    Maar misschien kun je gewoon nummers googlen die je zelf leuk vindt, dan kom je vanzelf leuke liedteksten tegen. Bovendien is het dan persoonlijker dan als je zinnen op je muur schildert van nummers die je misschien helemaal niet luistert. (:

    Het meeste wat hier genoemd wordt luister/ken ik wel hoor (: Ik heb er zelf ook wel een paar, maar ik wilde weten of mensen hier nog mooie wisten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg