• Ik moet over twee weken een formulier op school invullen over welke sector ik volgend jaar wil kiezen en welke vakken ik erbij neem.
    Ik weet al dat ik twee sectoren ga kiezen in plaats van 1. Zorg & Welzijn en Economie. Maar ik zit nog tussen een paar vakken te twijfelen.
    Dus ik vraag me af, welk sector hebben jullie gekozen en welke vakken hebben jullie erbij genomen?(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb C&M gekozen. Met duits, economie, kunstvak, Spaans en geschiedenis. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb N&T gekozen(Natuurkunde, Scheikunde, Wiskunde B, Biologie), met Duits als vreemde taal en Muziek als keuzevak.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Zorg & Welzijn; biologie, Duits, scheikunde en geschiedenis.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga C&M kiezen, met Duits, Frans, wiskunde A en aardrijkskunde als keuzes.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wij hebben onze profielen al gekozen, en ik kies Natuur en Techniek (natuurkunde, scheikunde, wiskunde B, biologie) met als taal Latijn en als keuzevak Frans.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ga C&M kiezen met tekenen, wiskunde A, maatschappijwetenschappen en Frans.

    geen idee of ik wat vergeet >.>


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moet ook kiezen dit jaar. Ik ga E&M kiezen, als een van de weinigen. Dat ga ik dan doen met Aardrijkskunde en met Frans als vreemde taal. Verder moet ik nóg een vak doen omdat ik A+ doe, en daarvoor ga ik twee dingen kiezen die Cultuur & Wetenschap en Cambridge Engels heten, maar dat zul je waarschijnlijk niet kennen, want voor zo ver ik weet wordt dat alleen op onze school gegeven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan geen vakken kiezen, enkel een richting.


    Has no one told you she's not breathing?

    Square schreef:
    Ik moet ook kiezen dit jaar. Ik ga E&M kiezen, als een van de weinigen. Dat ga ik dan doen met Aardrijkskunde en met Frans als vreemde taal. Verder moet ik nóg een vak doen omdat ik A+ doe, en daarvoor ga ik twee dingen kiezen die Cultuur & Wetenschap en Cambridge Engels heten, maar dat zul je waarschijnlijk niet kennen, want voor zo ver ik weet wordt dat alleen op onze school gegeven. (:


    Nee, dat ken ik inderdaad niet.
    Wat is het verschil tussen gewoon Engels en Cambridge Engels? :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    N&G, met wiskunde B, Aardrijkskunde, Spaans en Duits.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    E&M (Economie & Maatschappij) met Wiskunde A, Latijn, Duits en Muziek.


    everything, in time

    Economie met;

    Economie,
    Nederlands,
    Wiskunde,
    Engels,
    Natuurkunde of Geschiedenis,
    Duits,


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Square schreef:
    Ik moet ook kiezen dit jaar. Ik ga E&M kiezen, als een van de weinigen. Dat ga ik dan doen met Aardrijkskunde en met Frans als vreemde taal. Verder moet ik nóg een vak doen omdat ik A+ doe, en daarvoor ga ik twee dingen kiezen die Cultuur & Wetenschap en Cambridge Engels heten, maar dat zul je waarschijnlijk niet kennen, want voor zo ver ik weet wordt dat alleen op onze school gegeven. (:


    Ze geven ook Cambridge Engels bij ons op school, als ik dit jaar niet naar TL was overgeplaatst had ik dat ook gehad. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik moest vorig jaar kiezen. En toen had ik zorg en welzijn, met economie, duits, scheikunde en aardrijkskunde als extra vakken. En dit jaar moet ik nog een keer kiezen tussen de vakken die ik heb, en ik blijf in zorg en welzijn, neem duits, en dan moet ik er nog een. Ik heb geen zin in Aardrijkskunde, geen zin in economie en geen zin in scheikunde.
    Dus ik moet nog even nadenken...


    Stop holding me under and let me breathe.

    Vakkenpakket is toch voor vmbo? Ik heb een profiel gekozen, want ik zit op havo. En ik heb NT (natuurkunde, scheikunde, wiskunde B, aardrijkskunde en biologie). Maar daar zal je wel niet veel aan hebben:Y)


    To live would be an awfully big adventure