• De stelling van vandaag luidt:
    Het huwelijk zou voor het leven moeten zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens, naarmate je mensen beter leert kennen leer je ook de slechte kanten kennen. Als deze niet meer aftewegen zijn tegen de goede kanten kan je beter scheiden

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:21 ]


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Oneens
    Het is niet leuk om elke dag ruzie met elkaar te hebben
    Maar ik vind mensen die bijvoorbeeld 2 of 3 x trouwen en dan bij allemaal kinderen krijgen niet kunnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Caravaggio schreef:
    Oneens. Waarom je tijd verdoen aan iemand van wie je niet meer houdt?


    Daarom zou ik niet trouwen. Als je gewoon samenwoont kan je ook gelukkig zijn en heb je heel diene gezever niet als je niet meer van elkaar houdt.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Wie hier oneens op zegt, is doof.
    "Tot de dood ons scheidt."
    Waar denken jullie dat dat anders vandaan komt??

    Echt, wie hier oneens op zegt, kan ik echt bijna slaan.
    Ik snap niet hoe je zoiets kan zeggen.
    Je belooft iemand eeuwige trouw hoor, niet zo maar voor een paar jaar en als je het beu bent stop je er gewoon mee.

    Als je niet trouw kan blijven, trouw dan niet! Het heet niet voor niks TROUWen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Caravaggio schreef:
    Oneens. Waarom je tijd verdoen aan iemand van wie je niet meer houdt?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens.
    Waarom zou je met iemand trouwen die je na een tijdje niet meer leuk vind?
    Als je twijfelt zou ik gewoon nog niet trouwen en erachter komen of hij echt zo leuk is als je denkt.

    Oneens, soms kan de liefde over zijn na een aantal jaren..

    Dit is echt een lastige. Opzich zou ik zeggen Eens, maar het kan bijv. ook een huwelijk zijn waar het VRE-SE-LIJK slecht gaat, dan zou ik zeggen Oneens..Ach ik weet het ff niet meer!:Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Hmm
    er scheiden al te veel mensen in de wereld omdat het toch niet
    de ware was:S


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    als het kan wil ik dat heel graag <3 ik geloof wel in de ware liefde^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Brunhilde schreef:
    Het huwelijk zou niet aan een geloof gebonden moeten zijn. Dat is het enige wat ik ervan vind. Een huwelijk hoort vereeuwigd te worden door liefde, niet door angst om alleen te zijn of geloof. En hoelang die liefde uiteindelijk duurt, daar is nooit op de voorhand iets over te zeggen..


    I´m nothing special.

    Eens,
    je moet goed nadenken voordat je zegt dat je gaat trouwen. Houd je wel echt van diegene, zou ik vooraltijd bij diegene kunnen blijven. Als de antwoorden daarop ja zijn, dan kan je met een gerust hart trouwen vind ik.
    Mensen die scheiden hebben of een van die vragen met nee beantwoord of hebben ruzie en willen niet eens vechten voor hun liefde en dan gaan ze gelijk scheiden.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Caravaggio schreef:
    Oneens. Waarom je tijd verdoen aan iemand van wie je niet meer houdt?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Eens


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.