• MILOU'S COVERSTORE




    MILOU'S COVERSTORE

    Ik ben al een tijdje bezig met het maken van covers, en vindt dit ook erg leuk om te doen omdat ik hier goed mijn creativiteit in kwijt kan en misschien later ook iets in de richting met vormgeving wil doen, al heb ik nog geen idee wat.
    Sinds ik een beter programma heb dan eerst, ben ik regelmatiger covers gaan maken en ik heb ook het idee dat de kwaliteit van mijn covers met sprongen vooruit is gegaan, na het nodige over GIMP te hebben opgezocht op youtube.
    Voor mij is de vakantie nu bijna begonnen, wat betekend dat ik veel tijd over heb waarin ik niks doe, en om mijzelf nog wat meer te verbeteren met het bewerken en omdat ik het gewoon leuk vindt om covers te maken, heb ik bij deze een coverstore geopend. Deze is sowieso de hele zomervakantie open (van 7 tot 23 augustus ben ik op vakantie, in die tijd heb ik sowieso geen tijd om covers te maken) en als het volgend jaar met school nog uitkomt, zal hij open blijven staan.


    RULES

    • Ik doe dit zegmaar voor mijn lol, omdat ik het zelf gewoon leuk vindt om te doen. Ik wil ook liever niet dat het een verplichting wordt.
    • Ik kan niet garanderen dat de covers binnen een paar uur af zijn, ik heb ook nog een sociaal leven en zit niet elke minuut van de dag achter mijn laptop.
    • Ik werk met een wachtlijst en trek hierin niemand voor. Wacht dus gewoon netjes op je beurt.
    • Ik ben geen professionele covermaker en de covers zullen dan waarschijnlijk ook niet perfect zijn. Wel doe ik er mijn best voor en ben ik (natuurlijk) bereid dingen naar wens aan te passen.
    • Geef graag duidelijk aan wat je wensen zijn, dan is het voor mij ook wat duidelijker en komt je cover er wat meer uit te zien zoals jij dat wilt.
    • Gebruik mijn covers niet voor andere doeleinden en zeg ook maar liever niet dat je ze zelf hebt gemaakt. Ik zorg er namelijk wel voor dat het is gecopyright.
    • Ik gebruik geen gifs in covers, mede omdat ik gewoon niet weet hoe het moet en omdat ik het minder mooi vindt. Vraag dus niet om covers met gifs.
    AANVRAGEN

    Laat in dit topic een bericht achter met de nodige informatie. Wanneer je cover af is, zet ik hem in het topic en en stuur ik je een GB.

    Aanvraag
    Meld het volgende sowieso
    • Titel
    • Ondertitel (wil je die erop?)
    • Gebruikersnaam of gewone naam (wil je die erop?)
    • Afbeeldingen of beschrijving van afbeeldingen (dan weet ik een beetje wat ik op de cover moet zetten)
    • Sfeer (dit maakt voor mij het kleurgebruik wat makkelijker)
    • Horizontaal of verticaal

    Meld eventueel
    • Kleurtinten (In mijn covers gebruik ik vaak een beetje dezelfde kleur tinten. Dus als je hier een voorkeur in hebt, meld het dan)
    • Korte samenvatting van je verhaal (dit kan nog een iets duidelijker beeld geven)
    • Standaard aantal pixels of een ander aantal (mijn gebruikelijke pixelaantal is 600x800, dus de schaal is 3:4)
    • Extra informatie (denk aan lettertype, lettergrootte, ...)




    WACHTLIJST




    AFGEROND









    If you want more examples, take a look at my pinterest

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 19:47 ]


    take risks

    MT, ik heb geen cover nodig op dit moment, maar als ik dat wel heb, dan is het wel handig om deze coverstore te onthouden. (:


    i wanna die with you once or twice.

    MT, ik heb straks een cover nodig, maar ik denk dat ik daar een topic voor maak. Zou jij dan de layout van mijn nieuwe story willen doen? Die layout van het profiel zag er ook al heel mooi uit!!


    How you doin'

    Wat maak je een mooie covers, net even gekeken op je pinterest en ik ben onder de indruk.

    Even MT voor als ik nog in de toekomst een cover nodig heb.


    Physics is awesome

    Super mooie covers! Maak je ook covers voor voetbal stories? c:


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    Super mooie covers! Maak je ook covers voor voetbal stories? c:

    Jaaa, eigenlijk voor alles, al zijn sommige dingen wel moeilijker, maar ik zal er wel mn best voor doen :')


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)
    Jaaa, eigenlijk voor alles, al zijn sommige dingen wel moeilijker, maar ik zal er wel mn best voor doen :')


    Fijn, ik zal straks mn aanvraag indienen (: ik heb een aanvraag voor dezelfde story lopen bij een andere coverstore, maar ik wil iets te kiezen hebben zeg maar.. Is dat een probleem?


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Fijn, ik zal straks mn aanvraag indienen (: ik heb een aanvraag voor dezelfde story lopen bij een andere coverstore, maar ik wil iets te kiezen hebben zeg maar.. Is dat een probleem?


    neee is geen probleem, snap ik ook wel want ik hou zelf ook van kiezen uit meerdere, omdat , ook al als je denkt dat je een perfecte hebt, er nog betere kunnen komen :')


    take risks

    • Titel | The Garage
    • Ondertitel | A Mats Hummels Story. Dit hoeft niet in hetzelfde lettertype als de titel, en het hoeft ook niet super groot, als het maar leesbaar is.
    • Gebruikersnaam of gewone naam | Aangezien deze story tzt ook op Wattpad gaat verschijnen hoeft mn username er niet op, op Wattpad heb ik namelijk een andere username.
    • Afbeeldingen of beschrijving van afbeeldingen | One | Two | Three. Eigenlijk moet er ook nog iets van een autogarage in terugkomen c:
    • Sfeer | Romantisch, drama en een beetje vijandigheid. Maar romantiek en drama gaan de boventoon voeren in mn story dus die zijn het belangrijkste.
    • Horizontaal of verticaal | Wat het mooiste uitkomt, ik denk horizontaal.
    • Kleurtinten | Eh.. Zolang het maar bij de sfeer past? Ik heb echt geen idee..
    • Korte samenvatting van je verhaal | Michelle Neuer is het zusje van Manuel Neuer en de ex van Mats Hummels. Ze is inmiddels over hem heen, maar koestert haat tegen hem vanwege hun verleden. Wanneer Mats de overstap van Borussia Dortmund naar Bayern München maakt, komt hij ook weer terug in Michelle's leven wat het nodige gedoe met zich meebrengt.
    • Standaard aantal pixels of een ander aantal | Dit laat ik helemaal aan jou over.
    • Extra informatie | Het liefste sierletters, maar wel leesbaar. De titel wat groter als de ondertitel. En als je er niet uit komt met de foto's, mag je er ook andere voor zoeken eventueel. De faceclaim van de dame is Jessica Lowndes.

    Hopelijk kan je hier iets mee (:


    Faith is everything.

    Mooie covers!


    16 - 09 - '17

    MrsLyon schreef:
    • Titel | The Garage
    • Ondertitel | A Mats Hummels Story. Dit hoeft niet in hetzelfde lettertype als de titel, en het hoeft ook niet super groot, als het maar leesbaar is.
    • Gebruikersnaam of gewone naam | Aangezien deze story tzt ook op Wattpad gaat verschijnen hoeft mn username er niet op, op Wattpad heb ik namelijk een andere username.
    • Afbeeldingen of beschrijving van afbeeldingen | One | Two | Three. Eigenlijk moet er ook nog iets van een autogarage in terugkomen c:
    • Sfeer | Romantisch, drama en een beetje vijandigheid. Maar romantiek en drama gaan de boventoon voeren in mn story dus die zijn het belangrijkste.
    • Horizontaal of verticaal | Wat het mooiste uitkomt, ik denk horizontaal.
    • Kleurtinten | Eh.. Zolang het maar bij de sfeer past? Ik heb echt geen idee..
    • Korte samenvatting van je verhaal | Michelle Neuer is het zusje van Manuel Neuer en de ex van Mats Hummels. Ze is inmiddels over hem heen, maar koestert haat tegen hem vanwege hun verleden. Wanneer Mats de overstap van Borussia Dortmund naar Bayern München maakt, komt hij ook weer terug in Michelle's leven wat het nodige gedoe met zich meebrengt.
    • Standaard aantal pixels of een ander aantal | Dit laat ik helemaal aan jou over.
    • Extra informatie | Het liefste sierletters, maar wel leesbaar. De titel wat groter als de ondertitel. En als je er niet uit komt met de foto's, mag je er ook andere voor zoeken eventueel. De faceclaim van de dame is Jessica Lowndes.

    Hopelijk kan je hier iets mee (:


    Ik heb je op de wachtlijst gezet en ga er zo snel mogelijk mee bezig (:


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Ik heb je op de wachtlijst gezet en ga er zo snel mogelijk mee bezig (:


    Ik ben heel erg benieuwd c:


    Faith is everything.



    ja... hoe zou ik het zeggen,
    hij is anders dan dat ik eerst in mn hoofd had en hij is redelijk anders dan je verzoek, aangezien ik een ander plaatje van Jessica Lowndes heb gebruikt en op een andere manier bayern erin heb verwerkt. Verticaal kwam het niet mooi uit met de plaatjes, en zo was van de parkeergarage ook nog wat te zien. Ik hoop dat je hem voor vindt :')
    alles kan nog worden aangepast!


    take risks

    Aemilin schreef:



    ja... hoe zou ik het zeggen,
    hij is anders dan dat ik eerst in mn hoofd had en hij is redelijk anders dan je verzoek, aangezien ik een ander plaatje van Jessica Lowndes heb gebruikt en op een andere manier bayern erin heb verwerkt. Verticaal kwam het niet mooi uit met de plaatjes, en zo was van de parkeergarage ook nog wat te zien. Ik hoop dat je hem voor vindt :')
    alles kan nog worden aangepast!


    Hij is echt mooi geworden! Ik neem m ook zeker mee voor mn uiteindelijke keuze c: Maar.. Met autogarage bedoelde ik meer de zin van waar auto's worden gerepareerd, daar had ik misschien iets duidelijker in moeten zijn c: En.. Kan de titel ook in een soort van sierletters? Als het mogelijk is hoor c:


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Hij is echt mooi geworden! Ik neem m ook zeker mee voor mn uiteindelijke keuze c: Maar.. Met autogarage bedoelde ik meer de zin van waar auto's worden gerepareerd, daar had ik misschien iets duidelijker in moeten zijn c: En.. Kan de titel ook in een soort van sierletters? Als het mogelijk is hoor c:


    oh hahahahaha, i'm so smart, ik zal de garage en de letters nog even aanpassen ;')


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    oh hahahahaha, i'm so smart, ik zal de garage en de letters nog even aanpassen ;')


    Geeft niks, ik was niet helemaal duidelijk daarin, I'm sorry c: And amazing!


    Faith is everything.