• Wanneer Diana Sam van de trap duwt en Sam dood op de grond blijft liggen. Weet Diana zich geen raad. Ze durft niemand te bellen geen Ambulance of politie want ze is bang en weet dat zij de oorzaak is van de dood van Sam. Ze besluit Sam te begraven in de tuin zodat niemand haar zou verdenken. Sinds die tijd gedraagt Diana zich vreemd, vrienden en familie maken zich zorgen. daarbij wordt Diana als nog verdacht aangezien Sam als laatste bij haar gezien is.
    ze kan haar schuld gevoelens niet lang onderdrukken. In een opwelling van schuld gevoelens geeft ze zich zelf aan. vanaf dan komt ze in een achtbaan terecht. Vanuit de gevangenis gaat ze naar de rechtbank en weer terug naar huis en weer terug. Vrienden verlaten haar en haar ouders willen haar ook niet meer aankijken misschien zelfs niet meer kennen.
    uiteindelijk wordt dit alles haar te veel en maakt ze op een brute manier een einde aan haar leven. En kan ze eindelijk rusten.


    (dit is even een snel gemaakte beschrijving van het verhaal)


    rollen!:
    hoofdpersoon meisje (ouder dan 15)MissRathbone
    vermoorde jongen (alleen naam,leeftijd) Sleutelbloem
    broer/zus meisje: trollycullen
    vriend(in) jongen + meisje
    iets anders?

    INVULLEN:
    naam:
    leeftijd:
    uiterlijk:
    karakter:
    hobby's:
    huisdieren:
    extra:
    doen:
    titel:
    moet ik je waarschuwen:

    veel plezier met invullen
    ik kies niet de eerste maar de leukste/beste dus je kan alles invullen!!!!!!! ook als iemand anders hem al heeft ingevuld :)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 15:33 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    wilt er dan niemand een rol:8


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    hoofdpersoon
    naam: Micah Lily Davis
    leeftijd: 18
    uiterlijk: Micah heeft lang blond haar en grijs/blauwe ogen.
    karakter: Micah is sociaal en hoort bij de groep. Ze heeft een echte vriendin waarbij ze altijd terecht kan. Ze houdt van fotograferen en doet het op de gekste momenten. Haar favoriete site is weheartit.com, ze slaat daar altijd plaatjes op die zij ook wil maken. Haar vader is dood, ze leeft alleen met haar moeder (en zus/broer). Ze heeft een poes.
    hobby's: fotograferen, shoppen, tekenen
    huisdieren: Poes genaamd Oreo (door zijn zwart wit kleur.)
    doen: ja
    titel: Euhm ik snap niet helemaal wat nou precies de verhaallijn is.
    moet ik je waarschuwen: als ie begint ja.

    als ie langer moet; zeg het dan. (:

    ik vul wel ff in:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    rol: Hoofdpersoon/vriendin
    naam: Melody Rebecca Clark
    leeftijd: 17
    uiterlijk: Melody is heel mode bewust en draagt alles wat in de mode is.. het liefste draagt ze een grijze skinny broek, zwart/grijze sneakers, eenm witte blouse, een grijze giletje en een grijz hoedje.. ze heeft lang blond haar, dat gekruld is.. ze is ook slank en heeft een beetje gebruin lichaam
    karakter: Melody kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze houd het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Melody kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt..
    hobby's: Paardrijden, bij haar vrienden zijn, computeren, sporten, auto rijden, shoppen
    huisdieren: een paard genaamd Nendy (6 jaar en spring kampioen) en een hond genaamd Goofy (een Dwergpoedel van 3)
    extra: ze heeft al een aantal kampioenschappen achter haar naam staan met Springen.. ze zingt ook heel goed en zingt regelmatig op feestjes.. ze draagt het liefste zwarte skater kleding en rokjes.. ook heeft ze een sneaker collectie
    doen: ja:)
    titel: I walk around with a bad feeling .. and nobody knows why

    wil je zeggen als ik een rolletje heb:$:$


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik zoek nog meer rollen!!!
    Kom op mensen er regeerd bij mijn nooit iemand XD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    naam:Mara Macmac
    leeftijd:18
    uiterlijk:Kort,piekerig,rood haar. Normale lengte, mager. Ze heeft een eigen stijl die een mix is van alles en nog wat
    karakter:Apart, vriendelijk, behulpzaam. Ze trekt zich niet zoveel van anderen aan. Ze gaat een beetje haar eigen gang
    hobby's:Dichten, hardlopen, dansen
    huisdieren:Een hondje van 3 jaar. Friese Stabij genaamd Flits
    extra:Ze is altijd gepest en wou zich aanpassen. Ze heeft vroeger een paar jaar Anorexia gehad. Ze heeft geleerd zich niks van anderen aan te trekken en is zoals ze nou eenmaal is
    doen:Jep
    titel:A accident? Or not?
    OMG what do I have to do
    moet ik je waarschuwen: Jeps

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 19:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dooie Jongen

    naam:David doditle
    leeftijd:17
    uiterlijk:Kort, bruin haar. Kort voor zijn leeftijd, bril, nogal Nerdie
    karakter:David wil altijd iedereen helpen. Hij is een nerd, maar schaamt zich er niet voor. Hij is heel trouw en oordeelt nooit over iemand als hij diegene niet kent
    hobby's:Pianospelen, Leren. Dichten
    huisdieren:Een hamster genaamd Spongebob
    extra:Hij heeft ontdekt dat de hoofdpersonage weer aan Anorexia lijdt en wil haar helpen als ze boos wordt. Hij heeft het in een gedicht gezet(misschien kan je er iets mee. Als je wil wil ik wel wat gedichten ervoor schrijven:$
    doen:Jeps
    titel:What did I do
    O noy, I think I have killed my boyfriend
    moet ik je waarschuwen:jeps


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    naam:tobias
    leeftijd: 18
    uiterlijk:blond bruin haar, bruine ogen en best wel lang
    karakter: erg zorgzaam, houd neit van liegen
    hobby's: lezen, leren en computeren
    huisdieren: een hond
    extra: hij kan goed met zijn zusje vinden totdat ze dingen voor hem verbergd
    doen: jaa zeker wel ik ga echt lezen.
    titel:what's wrong with me?
    moet ik je waarschuwen: zeker wel want als je da niet doet he


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    kun je me waarschuwen??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky