• Ja, het is jammer genoeg waar x'D
    Ik (DianeESCAPE) & Geesz (IvoryCoast) Gingen heel sportief doen, en op de fiets naar de benzine pomp om een ijsje te halen.

    Aangezien er nu TT is ( moterrace in assen & waar ook veel uit westerbork heen zijn geweest enzo ) zijn er nog wat mensjes bezopen ;p

    Fietsen wij dus door het dorp, komt er een kerel van jaar of 28 Zonder shirt op me afrennen en roept; ''SCHATJEEEEEEEE SCHATJEEEEEE SCHATJEEEE SCHATJEEEEE''
    Ik dacht; wtf? Ga weg x'D
    Dus ik fiets wat meer naar links, volgt die me x_o met zn armen helemaal open net als iemand je een knuf wil geven ofzo,
    Hij raakte me net niet aan, gelukkig.
    Enge vent x'D

    Ondanks alles, was het ijsje zeer lekker ;D
    & zijn we die kerel niet meer tegengekomen.


    Vampire Heart.

    Ze lieten mij met rust, haha. Komt omdat er op mijn voorhoofd staat geschreven dat ik met Thomaselientje heb, dat helpt écht. Dus, we gaan gewoon een vriendje zoeken voor Diane, met heeeeel Quizlet! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, ik zou hem in the nuts kicken, maar oké. (krul)


    All this dampness is damp.

    IvoryCoast schreef:
    Ze lieten mij met rust, haha. Komt omdat er op mijn voorhoofd staat geschreven dat ik met Thomaselientje heb, dat helpt écht. Dus, we gaan gewoon een vriendje zoeken voor Diane, met heeeeel Quizlet! (krul)


    Als die maar niet zo debiel op me afkomt rennen x'D


    Vampire Heart.

    the same here.

    maar bij mij is de leeftijd rond de 40 / 50
    bahbahbah.

    Ik had vandaag ook zoiets met 2 gasten in de supermarkt. Die keken me helemaal aan enzo o_o Echt duidelijk interesse. Gingen ze afrekenen en weg. Daarna stond 1 zo'n kel bij de advertenties te kijken. Neeee.. Valt echt niet op hoor :P
    Soms zijn mannen dom.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Brazilie schreef:
    the same here.

    maar bij mij is de leeftijd rond de 40 / 50
    bahbahbah.


    bahh ;o


    Vampire Heart.

    gezellig. Volgens mij heb ik dat ook wel een keer gehad xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Soldier schreef:
    Haha, ik zou hem in the nuts kicken, maar oké. (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Haha, awesome :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.