• Ik had gisteren schoolfeest en eem vriendin van mij M die meost als 1e bij de talentjacht. en weet je wat ze flikte bij ons nou ze zei tegen de jury dat wij maar 1 microfoon nodig hadden. terwijl mijn vriendin en ik er allebij 1 nodig hadden en ze liegt op ze zegt tegen mij. nee dat moet niet zo maar zo ik word echt gek van dat kind :@.
    ze zei dat ze m'n vriendin was en ik moedigde haar heel hard aan en zij mij niet en na de uitreiking kwam ze neit eens naar me toe om te zeggen van dankje dat je me steunde jij zong ook wel goed :((
    hebben jullie zoiets ook gehad???

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 11:37 ]

    Wat stom voor je.

    Nee, zoiets heb ik eigenlijk nog nooit gehad...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kei erg voor je!!
    Bij mij is het zover dat ik het niet gebeurt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    nee ;c
    en wat een bitch.


    Cowards die many times before their deaths.

    Laat haar vallen.


    None but ourselves can free our minds.

    Een talentenjacht op het schoolfeest? Vreemd


    Life is hard and then we die

    Wat een raar/stom kind!


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een bitch.

    Ik ken ook zo iemand. Die liegt over haar 'vriendin'. Ze denkt namelijk dat het haar vriendin is maar dat meisje wil niks meer van haar weten, wat ik heel goed snap.


    You are beautiful, you are love.

    Lullig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een kutwijf.
    Wat smileforme zegt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is niet zo aardig van haar ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, dat soort dingen flikken mijn vriendinnen niet, en ik kan ze er ook op vertrouwen dat ze dat nooit zouden gaan doen.


    Als je maar een ananas hebt..

    nerveus schreef:
    Wat stom voor je.

    Nee, zoiets heb ik eigenlijk nog nooit gehad...

    Bedankt voor julie steun mijn vriendin met wie ik het nummer deed weet nog van niks wat ze deed

    Wat een naaistreek ;o
    Nee, ik heb nog nooit zoiets gehad.

    noem je dat nog een vriendin van jou?