• bij dit verhaal:


    Wanneer Diana Sam van de trap duwt en Sam dood op de grond blijft liggen, Weet Diana zich geen raad. Ze durft niemand te bellen geen Ambulance of politie want ze is bang en weet dat zij de oorzaak is van de dood van Sam en veroordeeld kan worden voor doodslag. Ze besluit Sam te begraven in de tuin zodat niemand haar zou verdenken. Sinds die tijd gedraagt Diana zich vreemd, vrienden en familie maken zich zorgen. daarbij wordt Diana als nog verdachte aangezien Sam als laatste bij haar gezien is en hij vermist wordt.
    ze kan haar schuld gevoelens niet lang onderdrukken. In een opwelling van schuld gevoelens bekend ze. vanaf dan komt ze in een achtbaan terecht. Vanuit de gevangenis gaat ze naar de rechtbank en weer terug naar huis en weer terug. Vrienden verlaten haar en haar ouders willen haar ook niet meer aankijken misschien zelfs niet meer kennen.
    uiteindelijk wordt dit alles haar te veel en maakt ze op een brute manier een einde aan haar leven. En kan ze eindelijk rusten, zonder schuld ze kan het eindelijk bijleggen met Sam.



    wie ow wie o wie weet er een :)
    ik zoek ook nog rollen dus kijk ook maar even hier

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 18:52 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Klinkt leuk, maar het lettertype is nogal irritant ... ;x
    Eeeh, ik weet eigenlijk geen titel sorry :X

    Ik ben niet goed in titels, maar ik zal je proberen te helpen:
    - Dead and Buried
    - Dead Already
    - I'm living in Hell'
    - It's killing me
    - Guilty
    - Schuld (ja een NLe)
    - Don't take me to jail

    Oke, ik ben hier dus echt niet goed in en ze zijn allemaal deprimerend, maar ik hoop dat 't toch geholpen heeft..


    “Love is a contradiction.”

    Deadly rollercoaster, misschien?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    -Is it my fault?
    -guilt?
    -I am gonna make it right?


    Ex astris, sciencia