• Ik kan dus op de laptop niet meer op het internet, omdat ik dus een proxyserver gebruik die de verbinding weigert(ofzo).
    Ik heb bij opties-netwerk-verbindingen de proxyserver al een keer geprobeert op normaal in te stellen, en daarna helemaal uit te zetten, maar hij springt van zelf over op een of andere proxyserver die dus niet goed werkt.
    Weet iemand wat ik moet doen, want ik kan niet voor eeuwig op de pc van mijn broertje(daar zit ik nu dus eventjes op), en ik kan het niet op internet vinden.

    NB: Ik gebruik FireFox(maar InternetExplorer doet het ook niet, bij die weet ik niet precies wat er aan de hand is).

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 20:09 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    In internet explorer even in opties uitvinken dat je uberhaupt gebruik wilt maken van een proxy server. En kijk anders even of er een proxy programma op je pc staat die dit kan veroorzaken :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    In internet explorer even in opties uitvinken dat je uberhaupt gebruik wilt maken van een proxy server. En kijk anders even of er een proxy programma op je pc staat die dit kan veroorzaken :]


    Ik had al aangeinkt dat ik hem uit wilde zetten, en dan sprong het gelijk weer terug naar ... iets, dat ik handmatig zou hebben ingesteld...

    Hoe kan ik op mijn pc kijken of er een proxyprogramma opstaat? (Ik ben echt heel slecht met computers.)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Rickjuh schreef:
    In internet explorer even in opties uitvinken dat je uberhaupt gebruik wilt maken van een proxy server. En kijk anders even of er een proxy programma op je pc staat die dit kan veroorzaken :]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Echo schreef:
    (...)

    Ik had al aangeinkt dat ik hem uit wilde zetten, en dan sprong het gelijk weer terug naar ... iets, dat ik handmatig zou hebben ingesteld...

    Hoe kan ik op mijn pc kijken of er een proxyprogramma opstaat? (Ik ben echt heel slecht met computers.)


    Dan word het lastiger. Dus als je het vinkje uit/aanzet zodat de proxy niet meer werkt springt hij automatisch weer aan? Vreemd. Ik zou je virusscan voor de zekerheid ook even laten scannen. En onder configuratiescherm (Bij start) en dan software (Programma's verwijderen) kan je zien welke programma's op jou pc staan, hier kan je zoeken naar een eventueel proxyprogramma.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dan word het lastiger. Dus als je het vinkje uit/aanzet zodat de proxy niet meer werkt springt hij automatisch weer aan? Vreemd. Ik zou je virusscan voor de zekerheid ook even laten scannen. En onder configuratiescherm (Bij start) en dan software (Programma's verwijderen) kan je zien welke programma's op jou pc staan, hier kan je zoeken naar een eventueel proxyprogramma.


    Oké, ik ga het proberen.
    Héél erg bedankt voor je hulp!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.