• Wanneer ben je echt beroemd?
    Als je een Tmf award hebt gewonnen?
    Als je voor uitverkochte concertzalen staat?
    Of als je een wassenbeeld hebt bij Madame Tussaud?
    Bill Kaulitz heeft het binnenkort allemaal.
    De frontman van onze favoriete band Tokio Hotel, krijgt namelijk zijn eigen beeld in het wassenbeeldenmuseum 'Madame Tussaud' in London.
    Hieronder zie je een aantal foto's van het hele proces.
    Wanneer het beeld er staat en of er ook een beeld komt van Tom, Georg en Gustav is nog niet duidelijk.

    foto's:

    http://img376.imageshack.us/img376/1543/49702525zw5.jpg
    http://img82.imageshack.us/img82/9130/42473103sv1.jpg
    http://img87.imageshack.us/img87/1491/66719226ne4.jpg


    -XxX- Miii

    wrm niet in A'dam <_>


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Haha, kom je bij iemand in huis, staat daar het beeld van Bill XD
    Dan schrik je je ook wel dood denk ik =P


    being wanted became a thrill I never knew

    Ik vind het zo lullig dat die er niet even eerder was want ik was 2 maanden geleden nog in die dinges.


    blame the bully.

    Aah, dat is wel heel erg flauw WeerwolfWilm, ach, ik was toch nog van plan om een keer naar Amerika te gaan met m'n BF, maken we wel een tussenstop in Londen :)

    Aah, dat is wel heel erg flauw WeerwolfWilm, ach, ik was toch nog van plan om een keer naar Amerika te gaan met m'n BF, maken we wel een tussenstop in Londen :)

    Ik moet zeggen, het was er verschrikkelijk. Allemaal toeristen bij hun favoriete sterren die foto's maken van hunzelf met zo'n pop en dan kan je er zo moeilijk tussendoor. En ik denk dat het bij Bill dan wel nóg drukker zal zijn.


    blame the bully.

    (...)
    Ik moet zeggen, het was er verschrikkelijk. Allemaal toeristen bij hun favoriete sterren die foto's maken van hunzelf met zo'n pop en dan kan je er zo moeilijk tussendoor. En ik denk dat het bij Bill dan wel nóg drukker zal zijn.

    Ja, dat is zo, lijkt me. Ach, we zien nog wel *het is nog geeneens zeker dat we naar Amerika gaan, en als we wel gaan gaan we pas over 4 jaar want dan ben ik 18 en is m'n BF 20. (Ja, we verschillen 2 jaar, zij zit ook 1 klas hoger dan mij, is afgelopen jaar blijven zitten+niveau lager, schijt!)*

    Ik denk dat die binnen 2 dagen al versleten is. Ik ga, als ik daar ben met 'm op de foto. :]


    -

    Zaalig. Hoe gaan ze zyn haar omhoog krijgen op da beeld xD


    The best revenge is massive success

    die laatste is zoooooo lief!!!!!!!!!1


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    super, dan kunnen we Bill zelfs in Londen gaan bewonderen
    spijtig genoeg ni de echte


    One Day you'll remember me...

    Echt vet stoer ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Yeas =D mijn ouders willn dat museum net eens gaan bezoekn :D Dus ik ga zeggen, dat ze moeten wachten tot Billy er staat hé =D komt derest van de bans er ook in?

    waarom nu weer in london :(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Wat über cool!!! ;)


    Träume sind wirklich!!

    hier was al een topic over