• Ik ken mijn moeder niet. Sinds mijn tweede nooit meer echt gezien of gehoord.
    Mijn ouders zijn gescheiden toen ik een paar maanden oud was en ik heb tot mijn 2e bij mijn moeder gewoond. Mijn moeder had/heeft (weet ik niet zeker) problemen met alcohol en drugs. Ze heeft andere kinderen weggeven en wou dat ook bij mij doen, maar mijn vader haalde me er net op tijd weg. Ik ken haar alleen uit de rechtszaal waar ik vrij vaak zit omdat ze de alimentatie niet kan/wil betalen.
    Nou, volgende week woensdag (11 mei) heb ik een rechtszaak over mijn OTS. Ik word onder toezicht gesteld bij Bureau Jeugdzorg, er komt dus een gezinsvoogd en zo. Ik kreeg vorige week een brief en het adres van mijn moeder staat hier ook in vermeld.
    Nu wil ik mijn moeder dus bezoeken. Een telefoonnummer kan ik niet vinden. Het is 3 uur reizen met het openbaar vervoer, maar dat heb ik er wel voor over. Ik ken haar gezicht niet eens. In de rechtszaal zie ik haar misschien 10 minuten en dat is het. Ik ben nu 16 en ik heb gewoon een moederfiguur in mijn leven nodig.
    Ik wil niet alleen. Mijn vriend wil niet mee, die weet zeker dat er 'alleen maar problemen van komen ;)'. Ik heb wel andere vrienden die meewillen, maar ik twijfel nu wel...

    Wat zouden jullie doen?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 22:14 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hmm, als jouw ma geen alimentatie wil betalen enz enz, laat ze eigenlijk een beetje zien dat ze niet of weinig om je geeft, dus lijkt het mij niet slim om haar te bezoeken. Mijn mening.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zou toch maar wachten tot volgende week. Dan zie je gelijk hoe ze eruitziet, en misschien kan je dan met haar praten voor een paar minuten ofzo? En dan afspreken ofzoiets, of kan dat niet? Ik vind het heel naar voor je, en ik hoop ook dat dit je helpt.


    We accept the love we think we deserve.

    je beste vriendin/vriend vragen mee te komen en dan gwn naar binnen stappen (aangezien je al 16 bent)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik denk dat je het moet doen, maar er niet heen gaan met te hoge verwachtingen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Broach schreef:
    Ik zou toch maar wachten tot volgende week. Dan zie je gelijk hoe ze eruitziet, en misschien kan je dan met haar praten voor een paar minuten ofzo? En dan afspreken ofzoiets, of kan dat niet? Ik vind het heel naar voor je, en ik hoop ook dat dit je helpt.


    Ze komt niet. Mijn vader wil 't niet hebben.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kan me niet echt inleven in die situatie, maar ik zou gaan en mijn vriend of beste vriendin meenemen.
    Ik vind het wel egoïstisch dat je vriend niet mee wilt, je gaat het misschien heel moeilijk krijgen en hij komt nog niet eens mee om je te steunen :o


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik weet niet wat ik zal doen,maar aan je verhaal te horen wil je haar ontmoeten. Als je het wilt zou ik het doen,ik bedoel wat heb je te verliezen?
    Vraag een van je vrienden mee,ik snap dat je niet alleen wilt.
    Praat er ook wel met je vader over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik zou gaan als ik jou was. Als ze nog verslaafd is, kan ze zo dood zijn. Dan krijg je super veel spijt dat je het niet hebt gedaan. Ook als ze blijft leven, denk ik dat je spijt krijgt als je het nu niet doet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou gaan en iemand meenemen die je echt kan vertrouwen, die als het er niet zo goed aan toe is met je moeder, daar naderhand niet achter je rug over gaat roddelen. Ik snap wel dat je wil gaan, ik zou het zeker ook doen.


    Love? No. I prefer cats.