• Hee.
    Ik vraag me iets af. Hebben jullie ook wel eens gewoon door de week gehad als je naar school moet de volgende dag, dat je savonds totaal geen zin hebt om te slapen en dat je de hele nacht opblijft en dan gewoon naar school gaat sochtends?
    Ik heb dat nu dus, ik wil niet slapen en wil gewoon de hele nacht opblijven. Maar ben bang dat ik morgen dan dood ben op school xd

    Dus, hebben jullie dat al eens gedaan?
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Oh, ik slaap altijd te kort als ik naar school moet, maar ik ben nooit een hele nacht opgebleven.


    Even a white rose has a black shadow.

    Ja, ongeveer *even tellen*..
    Elke dag.

    -Niet heel de nacht opblijven, wel véél te laat gaan slapen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 21:39 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nope nog nooit. Dat houd ik ook niet vol.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wil altijd slapen dude.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heb nooit zin in slapen ;P dus ga ik om half 1naar bed.. half 8 word ik wakker gemaakt en 8 uur stap ik dr uit


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, maar dat kan ik denk ik ook nooit volhouden:Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    In mijn toetsweek moet ik deze keer wel tot in de nacht opblijven ben ik bang...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Fellatio schreef:
    Heb nooit zin in slapen ;P dus ga ik om half 1naar bed.. half 8 word ik wakker gemaakt en 8 uur stap ik dr uit

    Ben je dan niet dood moe? xd


    Sometimes it's best not to care.

    Nee wel met "Slaapfeestje" dan wordt er meestal niet veel geslapen maar ja das in het weekend he


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Zal ik het proberen? Of gewoon straks naar bed gaan x)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik blijf alleen in het weekend best wel laat op -3 uur-
    Doordeweeks probeer ik zo vroeg mogelijk te gaan slapen (';


    Me so good.

    wel laat slapen, maar niet een hele nacht opblijven. :')


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik ga meestal om 10/11 uur slapen en er om 6/7 uur uit.


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    Ik ga meestal om 10/11 uur slapen en er om 6/7 uur uit.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee, maar ik heb 's ochtends een krantenwijk, dus ik moet al om kwart voor 6 opstaan, dus ik krijg wel slaap tekort.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.